Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo recepten

paddo recepten

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
basserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wilde van de week met nog 2 mensen paddo's nemen.
Wij allen hebben het al eens gedaan maar niet zo als de meeste mensen was het kauwen op die gore zooi niet egt prettig.
Omdat er regelmatig een space brownie in de oven staat kwamen we op het idee 3 porties in een brownie te doen en die lekker op de smullen.
Nu wilde ik graag vragen of er heir mensen die dit al eens hebben gedaan en of de paddo's dan wel goed werken of zit er een truckjes/techniekje achter paddo brownies zoals paddo boter ofzo...

Alvast Bedankt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
basser zei:
Ik wilde van de week met nog 2 mensen paddo's nemen.
Wij allen hebben het al eens gedaan maar niet zo als de meeste mensen was het kauwen op die gore zooi niet egt prettig.
Omdat er regelmatig een space brownie in de oven staat kwamen we op het idee 3 porties in een brownie te doen en die lekker op de smullen.
Nu wilde ik graag vragen of er heir mensen die dit al eens hebben gedaan en of de paddo's dan wel goed werken of zit er een truckjes/techniekje achter paddo brownies zoals paddo boter ofzo...

Alvast Bedankt
Klik om te vergroten...

Ik vond/vind ze ook goor hehe. Laatste keer dat ik het deed waren ze gedroogd en maakte ik er 1 klein bolletje van in elkaar gedouwd/gevouwen en doorgeslikt, werkte uitstekend toen. Of paddo thee zetten, verder weet ik geen paddo recepten, of gewoon iets maken en in plaats van champignons, paddo's nemen hehe.

Veel succes/plezier alvast!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet te moeilijk over doen...., gewoon opeten die handel. Is toch voor een goed doel?
Thee zetten is ook een optie. Gewoon een half uurtje tegen kookpunt laten pruttelen, daarna filteren en opdrinken met al dan niet honing, suiker oid als smaakverbeteraar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."