Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over paddo's/truffels

vraagje over paddo's/truffels

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
basje88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik loop al een tijdje met het idee rond om toch eindelijk ook eens paddo's of truffels te gebruiken p.
Het geval is dat ik epilepsie heb, en op internet staat dat mensen met epilepsie dit niet moeten doen.
zelf gebruik ik af en toe xtc, mdma tabletten, kristallen, speed e.d. en heb hier nooit last van ondervonden (ben nu zes jaar aanval vrij).
Omdat ik het idee heb dat paddo's en truffels toch heel wat anders is vroeg ik mij af of er mensen zijn hier die mij wat meer hier over kunnen vertellen en mij advies kunnen geven over wat wijs is.

groeten

bas :wave:
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Bas

Ja ik denk wel dat, dat kan aangezien je ervaring met andere drugs.
Het geen bij wat sterkere psychedelische & Hallucinogene Drugs is toch wel een Confrontatie met jezelf in je eigen koppie en hoe dat samen hangt met epilepsie weet ik niet.

Ik denk dat als je eerder ervaring hebt met Cannabis en dat goed gaat dat je dan,
Wel een keer truffels kan proberen met een "Sitter" erbij die jou altijd kan helpen met jou belevingen op die moment.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."