#1
Als ze er nog goed uitzien en niet stinken zou ik ze gewoon opeten zou ik zeggen.
Maar aangezien je nog een maand moet wachten zulle ze wel slecht zijn vrees ik ook al leg je ze in de koelkast.
miss is invriezen een optie? al heb ik daar geen ervaring mee...
miss anderen op dit forum?
Maar aangezien je nog een maand moet wachten zulle ze wel slecht zijn vrees ik ook al leg je ze in de koelkast.
miss is invriezen een optie? al heb ik daar geen ervaring mee...
miss anderen op dit forum?