Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste weinig of slechte paddo's?

te weinig of slechte paddo's?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
funghiLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi !
een vriend van mij wou eens trippen op paddo's en ik heb thuis wat liggen. Aangezien ik niet meer kan trippen voor nog 2 maanden ging ik opzichter zijn aangezien ze ook aanraden van een nuchter persoon erbij te zijn vooral de eerste keer.
Nu had die vriend eerst 3gram gedroogde paddo's gegeten en voelde niets, en na 1.5u nog 2gr erbij maar steeds zonder echt effect. Hij voelde wel het fijne gevoel opkomen in de maag maar dat was het dan ook. What happened wrong? Hoeveel hoor je te eten? Ik heb nogthans gelezen 3gr droog voor een normale trip en 5gr voor de echte psychonauten. (wat ik zelf bitter weinig vind als je het vergelijkt met wat je vroeger nat kreeg in een doosje).
Wel moet ik zeggen dat hij 0.5liter redbull ervoor gedronken had, en niet kon stilzitten en meegaan met de trip en het was al donker dus zie je ook niet veel. En de paddo's zijn iets overrijp doordat ze bij een vriend zijn thuis stonden maar dit zou geen probleem zijn heb ik gelezen. Wel ziet het er echt gortig uit in iemands mond :kots: maarja voor het effect doen we het wel e :)
hopend op een antwoord :stoned:
f
funghiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ondertussen opnieuw getript en tis gelukt :tongueout: zalige leerijketrip :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."