#1
bedankt herbalisme, ik was vandaag thuis gebleven en hele dag in bed wezen liggen hopen dat het wel weg zou gaan, maar dan blijf je je zelf natuurlijk op fokken, nu zit ik achter de computer en gaat het wel beter nog wel duizelig en ik snel naar andere kant kijk ofzo
ga morgen wel even naar de dokter voor de zekerheid.
ga morgen wel even naar de dokter voor de zekerheid.