dernael zei:
1. mijn ervaring is dat een donkere ruimte meer aan je fantasie over laat, waardoor je sneller kunt gaan hullucineren. Maar een trip in de zon, met een aantal goede vrienden in het bos kan ook super zijn!
2. je kunt prima gaan browsen!
3. Het beste is natuurlijk om je spul in de koeling te bewaren. hoe lang de truffels buiten de koeling houdbaar zijn heb ik geen idee van. maar het zal vast niet lang genoeg zijn. Dan denk ik inderdaad dat de thee methode het beste werkt voor je. heb je een goed recept? er kan wel wat misgaan als je het verkeerd aanpakt.
4. Ja! Have a freaking great time!
Ga je een trip report achterlaten? ^^ Ik heb er gisteren eentje gepost over mijn LSD ervaring van afgelopen vrijdag. Lees m ff door als je daar zin in hebt.
groetjes,
Dernael.
Dankjewel voor je antwoorden! Ik heb zojuist je LSD trip gelezen en ben best nieuwsgierig geworden naar LSD, maar eerst maar eens de 45 gr opmaken.
Ik heb even nagedacht of het eigenlijk wel verstandig is om de trip op mijn kamer te doen, aangezien mijn ouders continu thuis zijn en wel eens de neiging hebben om af en toe omhoog te komen of te bellen als ze lui zijn. Ik heb al van te voren tegen ze gezegd dat ik misschien binnenkort naar een park ofzo te gaan met wat eten+drinken+koptelefoon en ga relaxen, natuurlijk zonder het truffel gedeelte
Dit is zo'n beetje het enigste stukje natuur wat dichtbij is en niet zo veel bezocht wordt, behalve door vissers, en als het druk is ga ik het bos in, daar is er zat van.
Ik ga dan nog belleblaas halen, geen idee wat nog meer leuke afleiding is in het daglicht.
Ik denk erover om de rest te drogen (mbv een ventilator) en het te vermalen, en dan in porties van zo'n 10 gr in zakjes te doen. Ik wil de rest denk ik bewaren voor in de vakantie met een paar vrienden in Tsjechie (volgens mij 16-23 augustus)
Nog wat vragen:
Misschien koop ik later nog andere soorten truffels, dragon of hollandia, welke van de twee zou jij mij kunnen aanraden?
Ik heb een andere post van jou gezien waarbij je zegt dat je een paar goede online smartshops weet maar geen links mag posten, ik probeerde jou een PM te sturen, maar ik kan dat niet op een of andere manier, misschien moet ik een bepaald aantal posts hebben of iets dergelijks.