Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHollandia Levering

Hollandia Levering

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zojuist mijn bestelling truffels binnen gekregen, 250 gram Hollandia's. Ik heb deze bestelling al eens eerder gedaan en dit was me toen al erg goed bevallen, maar nu valt me iets op al is het slechts een detail.

Op het informatiekaartje wat erbij geleverd was, staat het volgende; "Wanneer u voor de eerste keer truffels gebruikt, gebruik dan hoogstens een halve verpakking."

Nu klopt deze informatie als een bus voor de verpakking van 15g, maar voor een zak van dit formaat (250g) mag er best andere info bijgegeven worden denk ik. xD

125 gram weg eten xD

Ik zal dit ook nog even aan de bron doorspelen, al ben ik in de veronderstelling dat hij ook op DF rondneust en dit waarschijnlijk wel leest. :)


Ik wilde dit graag even delen, omdat ik het wel grappig vond.
Groetjes,
Dernael. :stoned:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijven die zolang goed tot je ze allemaal kan gebruiken dan?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laten drogen is ook een optie :wink:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoef ze niet lang te bewaren. De 23ste word ik 24, dus geef ik de nacht tussen 22 en 23 juni een truffel party. Hierbij zullen alle truffels tot thee worden verwerkt en opgemaakt worden. :)

Maar inderdaad, invriezen of drogen is de beste manier op truffeltjes lang houdbaar te maken.

Groetjes,
Dernael. :stoned:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
En zijn je ouders en je familie ook uitgenodigd?
:)
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is best mogelijk om één of twee van mijn ooms uit te nodigen, want die zullen het waarschijnlijk machtig vinden, maar de rest van mijn familie zal me raar aankijken als ik het woord truffels noem.

Nee, we gaan met een groep van 8-10 hechte vrienden. lijkt me een beter idee. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
En hoe is het verjaardagsfeest verlopen, is er een trip report over verschenen ofzo, ik ben allersinds nieuwsgierig :P
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, de avond is niet echt een spektakel geworden helaas. Door het slechte weer van toen waren we gedwongen om binnen te blijven. Ik woon in een 1 slaapkamer-appartement, en we waren met 8 mensen, niet echt een heel erg groot succes. :P

Ik vond het dus uiteindelijk de moeite niet waard om een tripreport erover te schrijven. Sorry dat ik je al die tijd heb laten wachten, vind het wel een eer! :wink:

Wel hebben we allemaal flink getript op de truffelthee! Hollandia's zijn best krachtig, echt een aanrader! :)

groetjes,
Dernael. :stoned:
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer met slecht weer buiten zitten trippen... onvergetelijk joh, had je gewoon moeten doen :)
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zal er de volgende keer aan denken, thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."