Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste Salvia ervaring.

Mijn eerste Salvia ervaring.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HefnerrrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lezers,

Ik ben best een ervaren gebruiker met ketamine en ben daarmee dus best wat tripjes gewend..

Maaar vandaag, mijn eerste keer Salvia.

Heb het gekocht bij een coffeeshop en was er erg benieuwd naar, een beetje onderschat en met iets teveel zelfvertrouwen omdat ik wel wat tripjes gewend was dacht ik dat dit wel goed kwam. Holy smoke x20 gehaald en afgewogen op 0,18gr.

Ik stopte het ik een bong en nam een flinke heis,
ik hield het een goede 20sec in en ademde het uit.
Het begon gelijk te werken en ik was in een hele andere omgeving met muren die op me af kwamen.

Ik dacht serieus dat dit mijn einde was en raakte ik paniek, voor mijn gevoel probeerde ik weg te komen het was best angstaanjagend. Maar vrienden van me die erbij waren zagen me de bank overvliegen tegen een tafel aan en vloog ik het raamkozijn in, ik maakte een pot en een plant daarbij stuk en was er helemaal van onderste boven dat ik het gered had, want ik had verwacht letterlijk te sterven. Na een paar minuten werd het wat duidelijk maar nogsteeds snapte ik niet wat ik deed, waarom we leefde en wat er allemaal gebeurde.. Na een kwartier was alles weer duidelijk en begreep ik dat ik een tripje had.

Achteraf allemaal wel grappig maar het moment was nogal angstaanjagend.

- Nog een keer doen?
Ben benieuwd naar wat er een volgende keer zal gebeuren maar laat het toch aan me voorbij schieten.
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig.

Als ik jou was zou ik Salvia links laten liggen. Deze negatieve ervaring neem je gemakkelijk mee naar je volgende trip. Als je het dan toch wilt proberen, benader het dan met respect en bereid je goed voor.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeetje wat een heftige ervaring, waarom lees ik zoveel van die heftige reacties met salvia? Is het het onderschatten van het extract?

Echter denk ik dat je het prima nog een keer kan proberen, andere setting, kleinere dosis.

..Toch? :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."