Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Salvia, teleurgesteld.

Eerste keer Salvia, teleurgesteld.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was toevallig in Nederland, en besloot een beetje salvia uit de headshop te halen.
100x F

Ik had dit op mijn wietpijpje gelegd, en vervolgens begon ik te roken, ik pakte 5x een trek zoals met een joint, en de 6de hield ik 30 seconden in.
Ik had helemaal geen effecten, weet iemand hoe dit komt?

Mvg

EDIT; ik heb nog ongeveer 1 gram over, en deze bewaar ik totdat ik weet hoe dit goed moet..
Want vandaag had ik niks gevoeld, en zat ik de hele avond met een brandende tong. :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste trek moet gelijk goed gaan, eventueel een tweede/derde trek erachteraan. Bij Salvia is het belangrijk dat je vanaf het begin goed veel rook 30 seconden binnenhoudt, anders krijg je snel last van tolerantie waardoor je niet echt weggeschoten zult worden.

Het kan er ook aan liggen dat je aansteker niet warm genoeg is of te ver weg houdt als je rookt, maar daarnaast is Salvia gewoon raar en kan het soms niet werken. :P

Pas wel op met wat je doet, heb je je goed ingelezen en weet je wat Salvia met je kan doen?!
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
De eerste trek moet gelijk goed gaan, eventueel een tweede/derde trek erachteraan. Bij Salvia is het belangrijk dat je vanaf het begin goed veel rook 30 seconden binnenhoudt, anders krijg je snel last van tolerantie waardoor je niet echt weggeschoten zult worden.

Het kan er ook aan liggen dat je aansteker niet warm genoeg is of te ver weg houdt als je rookt, maar daarnaast is Salvia gewoon raar en kan het soms niet werken. :P

Pas wel op met wat je doet, heb je je goed ingelezen en weet je wat Salvia met je kan doen?!
Klik om te vergroten...


Ik had me goed ingelezen, en zat in een goede setting.
Ik wist de risico's, wat er gebeurde etc..
Ook een ervaren gebruiker was bij mij.

Daarmee was ik teleurgesteld, ik denk dat ik binnen 2 weken nog eens probeer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."