Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp nodig met san pedro

Hulp nodig met san pedro

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb bij azarius 40 zaadjes san pedro gekocht en eerst een geplant maar die kwam niet uit zo heb ik er nog 13 geplant die alemaal niet uitkwamen ik had ze in een aarde mengsel van 1/3 stek en zaai aarde 1/3 grindkorrels 1/3 wit zand dit heb ik gesteriliseerd in de oven toen laten afkoelen en in een potje van de afhaalchinees( dat gewassen was met heet water) en de grond nat gemaakt tot ik er net geen water meer uit kon knijpen de aarde niet aangedrukt en de zaadjes 0.2 cm ( twee keer hun lengte) ik heb er ook paar op een halve cm gedaan maar er kwam geen een uit na tien dagen ik hebt ze niet onder rechtstreeks licht gezet of te koud ze lagen constant op 21 graden weet iemand hoe het komt dat ze niet uikomen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik meende dat ze tijdens het onkiemen licht van een TL-buis of spaarlamp moesten hebben, volgens onderstaande document zelfs 16-18 uur per dag. Misschien interessant om eventjes door te lezen? :)

http://azarius.nl/media/manuals/sanpedro_seeds_nl.pdf
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dit heb ik gedaan ik heb ze langs mijn wietplant gezet men wazig plastik erover
m
myfrienddimitryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom koop je niet gewoon een kant en klare van 5 jaar oud.scheelt
een hoop tijd en teleurstelling.die kan je dan weer stekken of peyote op
zetten.ik heb er die zijn 40 jaar oud.met 20 jaar gekocht en zelf 20 jaar
verder laten groeien
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben maar vijftien en heb ZE besteld en kan niet direct opnieuw iets vestellen
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. Ze kiemen beter als de temperatuur zo'n 25 graden Celsius is.
Liefst met verwarming van onder, maar een lamp erboven kan ook.
2. In zaaigrond met 100% turf nemen de zaden makkelijker water op.
Dus geen steentjes of zand in de zaaigrond !
Eventueel wel steentjes of zand in de kweekgrond.
3. San Pedro's kiemen dacht ik na minstens 7 dagen als de omstandigheden goed zijn.
4. Oude zaden kiemen slechter of niet meer.
5. Cactussen zijn licht-kiemers, ze kiemen beter als er voldoende licht is.
6. Voor zaden met kiem-garantie (!) moet je hier zijn:
http://www.peyote-paradise.nl/index.php ... 12&lang=NL

Succes !
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke een par van deze dingen heb ik dus fout gedaan ik ga het over een wel opnieuw proberen
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan de zaden nu al warmer zetten.
Dat kan genoeg zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."