Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT roken: vraag

DMT roken: vraag

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

morgen heb ik mijn dmt!
Ik wil het voor de eerste keer doen.
Ik heb een wiet pijpje en zou het daarin willen doen.
Men zegt dat het het beste is om een dun laagje cannabis, daarover de dmt en dan weer een dun laagje cannabis te doen. Men zegt ook dat je met de aansteker de dmt niet mag aanraken omdat de kristallen dan 'verbranden'. Wat moet ik dan juist doen?
De wiet aansteken of de vlam een cm van de wiet houden?

Alvast bedankt!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet de wiet aansteken, want dan verbrand natuurlijk je DMT ook. Je moet de vlam er vanaf houden en dan moet de DMT uiteindelijk gaan verdampen. Hier heb je een beetje gevoel bij nodig en dat vraagt wat oefening.

Reken er maar op dat het de eerste keren niet helemaal goed gaat en dat het meerdere pogingen kan duren voordat het goed lukt en je echt het goede DMT effect te pakken hebt. Wees dus niet teleurgesteld als je de eerste keer niks voelt of slechts licht.
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de reactie!

Heb je toevallig een andere, betere (niet al te prijzige) methode?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK gebruik zelf de methode uit dit topic: viewtopic.php?f=7&t=13166

Helaas zie ik dat de foto's niet meer beschikbaar zijn. Het is in een feite een wat langere glazen pijp met een vrij grote kop erop. Met een beetje speuren online zou je zoiets voor niet al teveel geld moeten kunnen vinden. Daarnaast stop ik er dan het volgende filter in: https://www.vapormed.com/shop_eu/en/sho ... d-set.html Dat filter heb ik eerst helemaal uitgebrand en vervolgens vervormt en in de kop van mijn pijp gepropt.

Een goed filter is belangrijk, omdat met simpele filers al je DMT erdoorheen gaat, DMT wordt namelijk vloeibaar als je het verdampt.

Ik laat de DMT dan heel langzaam in het filter smelten en zorg daarna dat het filter nog opgewarmd wordt tot er rook ontstaat. Deze methode werkt zeer goed, maar ook dit vraagt wel wat oefening. Mijn eerste keer deed het uiteindelijk niks, de tweede keer had ik wel effect maar niet zo goed als dat ik hoopte. Pas bij de derde of vierde keer had ik het volledig onder de knie en had ik eindelijk het volle effect van DMT te pakken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat laagje erop verkleint de kans dat de dmt verbrand.
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Super! Alvast nog een vraagje.
Ik ga het voor deze keer toch nog eens proberen met de sandwich methode.
Ik snap dat er eerst een laagje tabak of wiet moet en daar de dmt op, zodat de dmt niet door het
Gaasje loopt. Maar waarom moet er dan nog een laag van tabak/wiet op de dmt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."