Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een San Pedro?

Is dit een San Pedro?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zajenLid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_0418.JPG IMG_0420.JPG IMG_0419.JPG
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo te zien wel. Die lijken precies op mijn San Pedro, al heeft die van mij 7 delen ipv 5.
z
zajenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Zo te zien wel. Die lijken precies op mijn San Pedro, al heeft die van mij 7 delen ipv 5.
Klik om te vergroten...
damkjewel alleen het leek me zo sterk dat een san pedro in het tuicentrum voor 3 euro te koop zou zijn. ik wist het ook niet zeker omdat die stekels onderaan wel wat lang zijn
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben niet zeker eerlijk gezegd, evt eens contact opnemen met mrcactus (via website peyote-paradise evt). Die kan je vast wel verder helpen
z
zajenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb vandaag een stukje ter grootte van een pinda eraf gesneden en geproefd en de eerste paar kauwen proefde ik niks en daarna werd het bitter hahaha niet zo heel erg maar ik denk ook dat dat komt omdat het stukje niet zo groot was garantie dat er masceline in zit?
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is geen San Pedro, helaas !
Deze soort heet: Myrtillocactus geometrizans.
Let op de grijs-blauwe kleur, die je eraf kan vegen.
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Myrtillocactus_geometrizans

Bitter
Wel interessant dat die toch bitter smaakt.
Ik ga morgen ook eens proeven. :wink:

Er zijn veel andere alkaloïden die ook bitter smaken.
Een bittere smaak duidt dus niet per se op Mescaline.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."