#1
Met een kleine meerderheid van 50,56 procent tegenover 49,44 procent is Denver vorige week de allereerste stad in de VS geworden waar gestemd is voor decriminalisatie van psilocybine.
Hopelijk doet goed voorbeeld volgen, want de krankzinnigheid van het een ander verbieden in bezit te hebben en nuttigen van paddestoelen/planten die in het wild groeien gaat helemaal nergens over.
Een kleine overwinning voor de vrijheid om het eigen bewustzijn te verkennen!
Lees er onder andere hier meer over.
En check deze video:
Hopelijk doet goed voorbeeld volgen, want de krankzinnigheid van het een ander verbieden in bezit te hebben en nuttigen van paddestoelen/planten die in het wild groeien gaat helemaal nergens over.
Een kleine overwinning voor de vrijheid om het eigen bewustzijn te verkennen!
Lees er onder andere hier meer over.
En check deze video: