Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen tinctuur maken van Salvia Divinorum

Een tinctuur maken van Salvia Divinorum

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals de titel zegt, heeft er iemand hier al eens gehoord of een eigen ervaring omtrent het maken van een tinctuur (voor gebruik onder de tong) voor de plant Salvia Divinorum?

Andere gebruikswijze, manieren altijd welkom. (Het roken en het gebruik van een extract zijn gekend) :)

Ik ben benieuwd!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet mee bekend... Hoe is het roken bevallen?
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#3
שמש zei:
Niet mee bekend... Hoe is het roken bevallen?
Klik om te vergroten...

Ikzelf heb het enkele malen oraal gekauwd, dit was nog te kort en met een te lage dosis om er meer dan een rustgevend en wat zwevend gevoel uit te halen, je beeld wordt meer lucide, als in , je voelt dat '' hard niet hard'' is.

Mijn vriend heeft het gerookt op een niet standaard wijze , vermits hij de afgelopen maanden veel bezig is geweest met Salvia en ik daaromtrent hier niet veel van terug vind heb ik hem gevraagd of ik een deel van zijn persoonlijk verslag van zijn laatste Salvia trip hier mag delen. Hij schrijft veel en verwerkt daardoor bijna al zijn tripervaringen heel uitgebreid.

Het is het eerste deel dat ik mag delen vermits het vervolg naar zijn gevoel momenteel nog te persoonlijk gaat en hij dit zelf nog aan het verwerken is . Ik zal het als tripreport delen onder de titel - Zijn trip op Dame Salvia.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ralou zei:
Ikzelf heb het enkele malen oraal gekauwd, dit was nog te kort en met een te lage dosis om er meer dan een rustgevend en wat zwevend gevoel uit te halen, je beeld wordt meer lucide, als in , je voelt dat '' hard niet hard'' is.

Mijn vriend heeft het gerookt op een niet standaard wijze , vermits hij de afgelopen maanden veel bezig is geweest met Salvia en ik daaromtrent hier niet veel van terug vind heb ik hem gevraagd of ik een deel van zijn persoonlijk verslag van zijn laatste Salvia trip hier mag delen. Hij schrijft veel en verwerkt daardoor bijna al zijn tripervaringen heel uitgebreid.

Het is het eerste deel dat ik mag delen vermits het vervolg naar zijn gevoel momenteel nog te persoonlijk gaat en hij dit zelf nog aan het verwerken is . Ik zal het als tripreport delen onder de titel - Zijn trip op Dame Salvia.
Klik om te vergroten...
Heel benieuwd naar :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kende in het verleden wel iemand die Salvia gebruikte. Als ik het me goed herinner was die persoon daar zeer positief over.

Ik heb wel eens een extract van alsem gemaakt en gedronken, maar de dosering was vrij laag. Wel fijne effecten (ik was in de bibliotheek en het viel me ineens op dat alles zo'n mooie oud-gele gloed had, als in een schilderij van Vermeer. Toen herinnerde ik me pas dat ik die ochtend dat middel had genomen. Werkt dus blijkbaar ook heel ontspannend. Wil dit binnenkort eens gebruiken in hogere dosis).
Alsem is ook het ingrediënt van absynth. Toen ik in Barcelona woonde ging ik regelmatig naar een café waar ze absynth schonken van 90 procent alcohol. No shit. Het brande zo heftig dat je het eerst een paar seconden in je mond moest houden anders zou je letterlijk je keel verbranden. Ik werd er ook gigantisch leip van na 3 glaasjes. Een mix tussen dronkenschap en psychedelica. Erg lekker effect.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#6
שמש zei:
Ik kende in het verleden wel iemand die Salvia gebruikte. Als ik het me goed herinner was die persoon daar zeer positief over.

Ik heb wel eens een extract van alsem gemaakt en gedronken, maar de dosering was vrij laag. Wel fijne effecten (ik was in de bibliotheek en het viel me ineens op dat alles zo'n mooie oud-gele gloed had, als in een schilderij van Vermeer. Toen herinnerde ik me pas dat ik die ochtend dat middel had genomen. Werkt dus blijkbaar ook heel ontspannend. Wil dit binnenkort eens gebruiken in hogere dosis).
Alsem is ook het ingrediënt van absynth. Toen ik in Barcelona woonde ging ik regelmatig naar een café waar ze absynth schonken van 90 procent alcohol. No shit. Het brande zo heftig dat je het eerst een paar seconden in je mond moest houden anders zou je letterlijk je keel verbranden. Ik werd er ook gigantisch leip van na 3 glaasjes. Een mix tussen dronkenschap en psychedelica. Erg lekker effect.
Klik om te vergroten...

Heb je voor het maken van het extract destijds een recept gevolgd of de werkwijze ergens terug gevonden , vermits ik ervan uitga dat de bereiding van een tinctuur van een psychedelische plant ongeveer gelijk zal verlopen.

Dat klinkt enorm interessant als effect, een beetje het verschil qua opkomst en feeling tussen een joint roken of een brownie eten bij wijze van spreken.

Overigens heb ik de trip gepost maar denk onder verkeerde onderwerp, maar zullen de mods wel verplaatsen:)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ralou zei:
Heb je voor het maken van het extract destijds een recept gevolgd of de werkwijze ergens terug gevonden , vermits ik ervan uitga dat de bereiding van een tinctuur van een psychedelische plant ongeveer gelijk zal verlopen.

Dat klinkt enorm interessant als effect, een beetje het verschil qua opkomst en feeling tussen een joint roken of een brownie eten bij wijze van spreken.

Overigens heb ik de trip gepost maar denk onder verkeerde onderwerp, maar zullen de mods wel verplaatsen:)
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat ik het simpelweg een nacht in water heb laten weken. Het recept had ik van wat op het pakje stond haha. Als je het als tinctuur in alcohol weekt is het effect sterker. En blijkbaar meer psychedelisch.

Ja, het visuele effect was er ineens. Ik kan me ook nog herinneren dat ik een vage bekende tegenkwam. Een dame met wie ik ooit in hetzelfde gebouw heb gewoont en nooit had gesproken. Begon ik ineens tegen haar aan te lullen haha. Denk wel dat ze zag dat ik onder invloed was :sweatsmile:

Ik ga op zoek naar je post.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."