#1
Zoals de titel zegt, heeft er iemand hier al eens gehoord of een eigen ervaring omtrent het maken van een tinctuur (voor gebruik onder de tong) voor de plant Salvia Divinorum?
Andere gebruikswijze, manieren altijd welkom. (Het roken en het gebruik van een extract zijn gekend)![:)]()
Ik ben benieuwd!
Andere gebruikswijze, manieren altijd welkom. (Het roken en het gebruik van een extract zijn gekend)
Ik ben benieuwd!