Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT Wassen

DMT Wassen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik al verschillende merken terpentine heb getest. En allemaal laten ze plakkerige substantie achter. Bij wasbenzine is dat heel veel minder. Zeker geen plakkerig zooitje. Wel iets van oli of vettigheid. Maar dat is echt heel weinig. Zijn er meer die hier last van hebben? Of gebruik ik de verkeerde producten??
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen.
Nog de beste wensen. (Mag nog wel toch)
Sins een paar maanden weet ik af van het bestaan van DMT. Ik ben me erin gaan verdiepen wat het precies is, en wat het met je doet.. En dat heeft mij heel nieuwsgierig gemaakt. Dus na heel veel lezen heb ik besloten het een keer te doen. Maar ik kan het echt nergens kopen. Dus ben verder gaan lezen en kwam er achter dat je het vrij makkelijk met een extractieproces uit bepaalde planten kunt halen..
dus dat heb ik gedaan. En dat is heel goed gelukt. Mooie witte kristallen. Alleen na het vries proces en het laatste beetje verdampen blijft er een plakkerige substantie achter tussen de kristallen. Ik vertrouw het niet. Ik denk dat het aan de terpentine ligt die ik heb gebruikt. Die is wat vettig denk ik.
Ik had van tevoren testjes gedaan op glasplaatjes en toen bleef er niets achter. Na de extractie nog een test gedaan. En met wat meer terpentine op het glaasje, en nu bleef er wel residu achter. Beetje plakkerig spul wat erachter blijft. Heb nu wasbenzine aangeschaft. En daar mee aanzienlijk minder residu. Kan ik mijn DMT kristallen daar weer in oplossen? Of heeft iemand een beter alternatief of betere methode?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
de plakkerige substantie is ook dmt, en plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. Gewoon alles los schrapen met een scheermesje en dan een re-ex uitvoeren met wasbenzine. Hiermee clean je het product waardoor je het meeste van dat plakkerige spul eruit filtert.. Mits je 100% zeker weet dat je de extractie clean hebt uitgevoerd kun je dat plakkerige spul gewoon laten drogen, choppen tot fijne stukjes en mixen met de rest van je dmt. maar ik raad een re-ex aan van je opbrengst voor de zekerheid. Is een heel simpel proces. google maar re-ex dmt naptha. Mocht je er niet uitkomen mag je mij ook DM'en.. dan leg ik het je wel verder uit.. maar ik zou je gehele dmt opbrengst van de extractie gewoon door een re-ex halen, misschien zelfs 2x.

Mocht ik hiermee de forum regels verbreken biedt ik hierbij alvast mijn excuses aan...
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Chr0nic zei:
de plakkerige substantie is ook dmt, en plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. Gewoon alles los schrapen met een scheermesje en dan een re-ex uitvoeren met wasbenzine. Hiermee clean je het product waardoor je het meeste van dat plakkerige spul eruit filtert.. Mits je 100% zeker weet dat je de extractie clean hebt uitgevoerd kun je dat plakkerige spul gewoon laten drogen, choppen tot fijne stukjes en mixen met de rest van je dmt. maar ik raad een re-ex aan van je opbrengst voor de zekerheid. Is een heel simpel proces. google maar re-ex dmt naptha. Mocht je er niet uitkomen mag je mij ook DM'en.. dan leg ik het je wel verder uit.. maar ik zou je gehele dmt opbrengst van de extractie gewoon door een re-ex halen, misschien zelfs 2x.

Mocht ik hiermee de forum regels verbreken biedt ik hierbij alvast mijn excuses aan...
Klik om te vergroten...

nice! Ik kom er straks even op terug. Ben nog volop aan het werk. Bedankt alvast voor je moeite. 😊
L
Lucy100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Chr0nic bedankt voor je reactie! Oké dat had ik ook al gelezen dat dat plakkerige gewoon DMT is. Alleen het blijft een beetje ruiken naar wasbenzine. Dus vertrouwden ik het niet. Ik heb een Re-ex uitgevoerd. En dan blijft het nog steeds een beetje ruiken naar wasbenzine. Maar heel weinig. Ik weet niet of dat bij meer mensen zo is? Ik heb trouwens wel een bovengemiddeld reukvermogen. Dus misschien ben ik wat zeikerig? 😊
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik laat het na re-ex altijd zeker 1 hele dag tot 1,5 dag staan tot ik geen wasbenzine meer ruik. het hoort alleen naar dmt te ruiken.. dus nog langer laten staan denk ik dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."