#1
Zo’n 3 weken beleden mijn laatste XTC uitstapje gehad en ik ben van plan om weer eens met een microdoserings kuurtje te gaan starten.
1gram Mexicana per 3 dagen is het schema maar nu vroeg ik me af of de 3 weken na XTC gebruik voldoende zijn.
Ik begrijp dat de serotonine receptoren aangesproken worden bij truffel gebruik en zou wel eens willen weten of de receptoren in mijn bollke inmiddels weer hersteld zijn en of het überhaupt kwaad kan.
Na mijn XTC trip geen kater gehad en en flink aan de vit c, B , D, Nac, en l-tryptofaan gezeten met sporadisch een htp-5 erbij.
1gram Mexicana per 3 dagen is het schema maar nu vroeg ik me af of de 3 weken na XTC gebruik voldoende zijn.
Ik begrijp dat de serotonine receptoren aangesproken worden bij truffel gebruik en zou wel eens willen weten of de receptoren in mijn bollke inmiddels weer hersteld zijn en of het überhaupt kwaad kan.
Na mijn XTC trip geen kater gehad en en flink aan de vit c, B , D, Nac, en l-tryptofaan gezeten met sporadisch een htp-5 erbij.