Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervelen tijdens trip

vervelen tijdens trip

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nu een uur en een half verder na het hebben genomen van 14,5g truffels (4,5g Utopia en de rest Pandora)

Ik voel me een beetje suf en ik zoek entertainment (ja ik ga zo naar buiten)

Ik had zojuist de gordijnen dicht gedaan en heb wat trip muziek opgezet met visuals

()

en dat is best leuk als ik mij concentreer
maar ik vind het jammer dat de computer mijn enige entertainment is

Ala ik rondom mij kijk zie ik niks van visuals en ik voel me eigenlijk heel normaal. Ik zou zo kunnen gaan werken eigenlijk..
Het voelt een beetje als een microdosering maar dan dat ik er dan echt iets aan heb (niet de placebo)


Laatst toen ik 7g in had tripte ik meer dan nu. (ook niet sterk en zeker toen ook geen visuals)

Ik voel me lichaamlijk wel heel licht en floaty maar mentaal heb ik echt niks aan atm


Ik ga nu snel nog naar het park voordat het uitgewerkt is maar ik voeg later nog toe

Edit: misschien ben ik iets te impulsief. Het is nog lang niet uitevwerkt. Oftewel, truffes is echt niet iets om binnenshuis te doen.

Lesson learned. :) Check
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vervelend! Heb je de truffels op een lege maag ingenomen? Een wandeling door de natuur is altijd goed, dan ligt je focus ook ergens anders dan op "voel ik nu wel of juist niet iets...".
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Vervelend! Heb je de truffels op een lege maag ingenomen? Een wandeling door de natuur is altijd goed, dan ligt je focus ook ergens anders dan op "voel ik nu wel of juist niet iets...".
Klik om te vergroten...

Ik heb ze bewust met pudding gegeten om de misselijlheid te minderen. En dat helpte wel een beetje.

De misselijkheid was mild en echt wel te verdragen


De vorige trip was op een lege maag en die misselijkheid (en smaak!!) Was echt niet te harden. Moet echt kokhalzen van de geur. (Ik weet niet of dat bij iedereen algemeen is maar mijn geur lijkt wel bijna zo sterk als van een dier tijdens gebruik 😝)


Mijn focus of ik al iets voel of niet kolt denk ik namelijk omdat ik echt nog op zoek ben naar iets dat mij (zware) visuals geeft want tot nu toe nog niks :( mijn hoogste rc lsd dosis was 200 en een beetje maar is al effe geleden om daar nog iets concreet van te herinneren

En ook denk ik dat mijn tolerantie helaas wat hoog is bij nader inzien
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb vakantie dus ik ga een hoop voorraad in huis halen om te zien welke mij het beste ligt

Van 1V lsd tot lsd pellets, 2cb, 5meo mipt/dipt, enz... Tot 3mmc (allemaal de rc varianten helaas pindakaas)
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn activiteiten tijdens het trippen zijn:

Muziek luisteren.
Als je de piek gehad hebt en je voelt je er prettig bij: een wandeling maken naar een bos of parkje.
Films/series kijken (als je er niet helemaal meer bij bent is iets simpels als een natuur docu wel fijn. En dan het liefst in 4k)

Veel verder dan dit kom ik ook niet eigenlijk.

3mmc ga je overigens niet van trippen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op youtube heb je een heleboel trippende filmpjes inderdaad. Zoek maar eens op Cyriak after haha. Ik wens je veel plezier!
Je zou ook bijvoorbeeld kunnen gaan verven, bellen blazen, na de wolken kijken, disco lichten aanzetten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ken ik ook wel hoor. Je wilt ook niet de hele tijd op je laptop/telefoon maar het gebeurt wel. Ik vind op de fiets door een natuurgebied ook altijd wel fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."