Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVisual snow

Visual snow

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe lang geleden heb je die truffels geprobeerd? Na ongeveer 18 uur moet je er naar mijn eigen ervaring geen last meer van hebben.
B
Benjamin0411Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben benjamin (17j)
Ik heb een tijd geleden wat xtc gedaan, ik blow veel en al een jaar en ik had laatst truffels geprobeerd. De eerste keer te weinig gepakt, voelde er wel wat van, maar zag helemaal niks. Ik wilde het een keer goed meemaken en probeerde het nog een keer, ik had zo’n 11g van de zwaarste truffels op die de smartshop had. Dingen begonnen te bewegen en kleuren waren feller, ik had een goede trip. Later kwamen wat vrienden langs met een joint, ik had ook een paar hijsjes genomen, daar ging het fout, ik zag heel wazig en alles was groen en geel. Ik voelde me heel slap, maar ben met vrienden toch lopend thuis gekomen, toen de bad trip daalde ben ik gaan slapen. Sinds toen heb ik last van visual snow en het stoort me best wel erg, weet iemand of dit ooit over gaat?
Tip: blijf tijdens bad trip rustig en luister vrolijke muziek!
B
Benjamin0411Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt al een paar weekjes..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."