#1
Ik wil graag dmt maken maar ik kan geen goede wasbenzine (nafta) of zippo vloeistof vinden die de evap test doorkomen. Heeft iemand een tip welke vloeistof wel geschikt is?
Wasbenzine is op zich te gebruiken maar je moet dat flink opwarmen voordat het DMT op kan nemen, en dat heb ik te vaak bij anderen fout zien gaan (flashburns) zodat ik het ten sterkste afraad om te gebruiken.Ik wil graag dmt maken maar ik kan geen goede wasbenzine (nafta) of zippo vloeistof vinden die de evap test doorkomen. Heeft iemand een tip welke vloeistof wel geschikt is?
Check, heb mijn bericht voor de zekerheid verwijderd. @FredKroket als je genade hebt, zou je dan ook het citaat kunnen verwijderen/editen?Denk dat dit niet is toegestaan hier.
Check, heb mijn bericht voor de zekerheid verwijderd. @FredKroket als je genade hebt, zou je dan ook het citaat kunnen verwijderen/editen?
Bakken nog wel, in de koekenpan?Bak hem enkele kaaskroketten en jullie staan quitte.![]()
Bakken nog wel, in de koekenpan?
Ik zou het met liefde doen hoor
Nee, in de frituurpan.Bakken nog wel, in de koekenpan?
Ik zou het met liefde doen hoor
En als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?Nee, in de frituurpan.
In een koekenpan bak je koeken, maar dat klopt niet want dan zouden ze koekenpannekoeken heten, maar als dat klopt dan zou je die pan koekenpannekoekenpan noemen, maar als je daar in gaat bakken dan maak je koekenpannekoekenpannekoeken maar dan klopt de naam van de pan niet meer...die heet dan koekenpannekoekenpannekoekenpan.
Kom al helemaal in de carnaval stemmingNou ja dat zeggen ze hier zo, je begrijpt best wat ik bedoel. En anders bel je maar even naar Cora van Mora.![]()
Ik denk dat @VJ_LSD72 wel iets te zeggen heeft over jouw profielfotoEn als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?
Guido weijersNee, in de frituurpan.
In een koekenpan bak je koeken, maar dat klopt niet want dan zouden ze koekenpannekoeken heten, maar als dat klopt dan zou je die pan koekenpannekoekenpan noemen, maar als je daar in gaat bakken dan maak je koekenpannekoekenpannekoeken maar dan klopt de naam van de pan niet meer...die heet dan koekenpannekoekenpannekoekenpan.
Ja , dat klopt .En als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."