Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan geen goede nafta of vervanger vinden

Ik kan geen goede nafta of vervanger vinden

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Dmt-noobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag dmt maken maar ik kan geen goede wasbenzine (nafta) of zippo vloeistof vinden die de evap test doorkomen. Heeft iemand een tip welke vloeistof wel geschikt is?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dmt-noob zei:
Ik wil graag dmt maken maar ik kan geen goede wasbenzine (nafta) of zippo vloeistof vinden die de evap test doorkomen. Heeft iemand een tip welke vloeistof wel geschikt is?
Klik om te vergroten...
Wasbenzine is op zich te gebruiken maar je moet dat flink opwarmen voordat het DMT op kan nemen, en dat heb ik te vaak bij anderen fout zien gaan (flashburns) zodat ik het ten sterkste afraad om te gebruiken.

Zippo vloeistof is in principe goed genoeg, het laat eerst een dun laagje achter maar dat laagje verdampt uiteindelijk wel.
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wasbenzine gebruikt, zonder op te warmen, nam bij mij gewoon dmt op wat na invriezen makkelijk van de bodem was te schrapen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifcabine zei:
Foei
Klik om te vergroten...
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heptane.png
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#6
New Dawn zei:
Bekijk bijlage 56896
Klik om te vergroten...
n-heptaan
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Denk dat dit niet is toegestaan hier.
Klik om te vergroten...
Check, heb mijn bericht voor de zekerheid verwijderd. @FredKroket als je genade hebt, zou je dan ook het citaat kunnen verwijderen/editen?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuifcabine zei:
Check, heb mijn bericht voor de zekerheid verwijderd. @FredKroket als je genade hebt, zou je dan ook het citaat kunnen verwijderen/editen?
Klik om te vergroten...

Bak hem enkele kaaskroketten en jullie staan quitte. :smirk:
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Bak hem enkele kaaskroketten en jullie staan quitte. :smirk:
Klik om te vergroten...
Bakken nog wel, in de koekenpan?
Ik zou het met liefde doen hoor
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuifcabine zei:
Bakken nog wel, in de koekenpan?
Ik zou het met liefde doen hoor
Klik om te vergroten...

Nou ja dat zeggen ze hier zo, je begrijpt best wat ik bedoel. En anders bel je maar even naar Cora van Mora. :smirk:
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuifcabine zei:
Bakken nog wel, in de koekenpan?
Ik zou het met liefde doen hoor
Klik om te vergroten...
Nee, in de frituurpan.
In een koekenpan bak je koeken, maar dat klopt niet want dan zouden ze koekenpannekoeken heten, maar als dat klopt dan zou je die pan koekenpannekoekenpan noemen, maar als je daar in gaat bakken dan maak je koekenpannekoekenpannekoeken maar dan klopt de naam van de pan niet meer...die heet dan koekenpannekoekenpannekoekenpan.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fisherman's friend zei:
Nee, in de frituurpan.
In een koekenpan bak je koeken, maar dat klopt niet want dan zouden ze koekenpannekoeken heten, maar als dat klopt dan zou je die pan koekenpannekoekenpan noemen, maar als je daar in gaat bakken dan maak je koekenpannekoekenpannekoeken maar dan klopt de naam van de pan niet meer...die heet dan koekenpannekoekenpannekoekenpan.
Klik om te vergroten...
En als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lemmy zei:
Nou ja dat zeggen ze hier zo, je begrijpt best wat ik bedoel. En anders bel je maar even naar Cora van Mora. :smirk:
Klik om te vergroten...
Kom al helemaal in de carnaval stemming :grin:
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuifcabine zei:
En als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat @VJ_LSD72 wel iets te zeggen heeft over jouw profielfoto
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fisherman's friend zei:
Nee, in de frituurpan.
In een koekenpan bak je koeken, maar dat klopt niet want dan zouden ze koekenpannekoeken heten, maar als dat klopt dan zou je die pan koekenpannekoekenpan noemen, maar als je daar in gaat bakken dan maak je koekenpannekoekenpannekoeken maar dan klopt de naam van de pan niet meer...die heet dan koekenpannekoekenpannekoekenpan.
Klik om te vergroten...
Guido weijers
Ik vergeet soms ook de (c) het is niet erg 👉
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuifcabine zei:
En als ik koeken in de frituurpan gooi, dan zijn het dus frituurpankoeken?
Klik om te vergroten...
Ja , dat klopt .
Alleen dan moet er wel nieuw frituurvet in denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."