Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlinische opname weekend gebruiker

Klinische opname weekend gebruiker

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BetercoladrinkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum, ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met een klinische opname als weekend gebruiker.

Ik ben 22 na me middelbare school nooit meer een opleiding of iets volgehouden door dat ik te veel drugs en alcohol gebruikte. Periodes gehad dat ik elke dag pep gebruikte en/of bier dronk.
Vanaf me 13e tot mijn 18 fulltime geblowed. Vanaf mijn 16 nogal wat xtc en pep gebruikt en de nodige andere rommel als er geen pep was. Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog in het weekend en dan meestal alcohol. Alleen ik krijg me leven nog niet op het rechte pad. waarvoor ik hulp heb gezocht bij de GGZ die hebben me weer doorverwezen naar centrum maliebaan. en daar kreeg ik het advies om naar een kliniek te gaan 7 dagen per week 8 weken lang en dat ik daarna aan de dagbehandeling kan beginnen. Ik ben hier nogal van geschrokken. Maar ik heb me wel voorgenomen alles te doen om op een normale manier het huis bij me ouders (voor de derde keer) te verlaten en serieus aan een studie te beginnen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Post anders dit topic ook op het andere (nieuwe) forum. Daar zijn vrijwel alle actieve leden heengegaan. Dus daar zul je ook sneller een antwoord krijgen. Hier is de link

@Moderators, ik bedoel dit niet als reclame whatsoever. Het is logisch dat hij daar beter heen kan gaan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
No offence taken. :)
B
BetercoladrinkenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik had al een bericht van iemand gekregen dus ik heb het inderdaad al op het andere forum staan.

maar in ieder geval bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."