Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd of niet?

verslaafd of niet?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
x
xChanellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongeveer een jaar gelede maakte ik kennis met het drugsgebruik..
Het begon met elk weekend 3a4 xtc pillen te slikken, maar sinds begin dit jaar maakte ik kennis met speed dus het xtc gebruik minderde snel.. ik gebruik het nu ook doorde week, nu vraag ik me af of ik verslaafd ben ofniet.. ik snuif ongeveer 8 tot 12 lijne per dag ( 4a5 dagen inde week) als ik moet gaan werken gebruik ik het ook , zonder zou het me niet meer lukken.. als ik 1-2 dage niet snuif voel ik me suf, moe, en down, ben ook kort van ademhaling en heb steken in men hart.. denk ook vaak aan stoppen maar dat lukt me niet.. iemand tips
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoelang gebruik je het al zo door de week door?

Ga eventjes naar je arts, als je echt verslaafd bent krijg je daar gepaste medicatie voor die het allemaal wat draaglijker maken.

Grts!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
xChanell zei:
Hmm, sinds een maand of 2 - 3 ..
Maar ben nog minderjarig dus weet niet of da zo'n goe idee is voor naar mijn huisarts te gaan..
Ouders weten van niets..
Klik om te vergroten...

Artsen hebben beroepsgeheim toch?
Als dit zou uitkomen lijkt me wel dat je ouders dit liever gaan hebben dan dat jij gewoon vrolijk doorsnuift....of in de problemen komt.

Je kan ook cold turkey gaan en thuis zeggen dat je de griep hebt, je gaat echt niet dood van de afkick van speed hoor. het is gewoon die speedkater die jij steeds wegsnuift die ooit toch eens moet komen hoor.... daar moet je gewoon doorheen.

Je zal je moe,suf en down voelen maar daar komt een eind aan.
Hoelanger jij gaat doorsnuiven hoe erger het word, dus stop nu en ziek de eerste week wat uit.

Grts!
x
xChanellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke, zal een van de dagen eens langsgaan dan
Het probleem is gewoon dat ik niet meer kan gaan werken zonder ..
Ik heb vandaag 5 lijntjes gedaan en heb zoveel last van men ademhaling wat normaal niet zou mogen.. Heb ook last van astma, mss heeft dat er iets mee te maken? grtjes
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
xChanell zei:
Oke, zal een van de dagen eens langsgaan dan
Het probleem is gewoon dat ik niet meer kan gaan werken zonder ..
Ik heb vandaag 5 lijntjes gedaan en heb zoveel last van men ademhaling wat normaal niet zou mogen.. Heb ook last van astma, mss heeft dat er iets mee te maken? grtjes
Klik om te vergroten...

Komt voornamelijk door de speed, zelfs als je eens niet snuift dat je dan ook kortademig en hartkloppingen hebt is nog steeds van de speed die nog in je lichaam zit. Dus stoppen met dat zootje..., helemaal ontgiften en gezond eten en wat lichaamsbeweging is de boodschap.

Ga naar je arts die zal je wel wat voorschrijven voor je werk....

Grts
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Meld je ziek. Als slaap het er af twee a drie dagen en je bent ontgiften. Truuk is dan volhouden. Als dat niet lukt... ff verslavingszorg contacten via je huisarts. Deze kunnen je helpen vol te houden als het je zelf niet lukt. Sterkte
e
enmeilaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga eventjes naar je arts, als je echt verslaafd bent krijg je daar gepaste medicatie voor die het allemaal wat draaglijker maken.

this is only way for you, my friend
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Medicatie kan het inderdaad draaglijker maken, maar toch zul je erdoorheen moeten. Je kunt niet werken zonder omdat je oververmoeid raakt van dagelijks speedgebruik. Als je dan stopt wordt je moe en zul je moeten uitrusten.

Het is nu vakantietijd, ik weet niet of je nog op vakantie gaat of een tijdje vrij hebt, maar je kunt het beste gewoon volledig stoppen en een weekje uitrusten. Veel slapen en gezond eten en vooral niet de kater wegsnuiven. Je zult er ooit doorheen moeten, beter nu dan later want dan is het alleen maar moeilijker.

Je kunt ook eens hier kijken:

http://www.drugsondercontrole.nl/

Succes!
x
xChanellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm, sinds een maand of 2 - 3 ..
Maar ben nog minderjarig dus weet niet of da zo'n goe idee is voor naar mijn huisarts te gaan..
Ouders weten van niets..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."