#1
Hallo allemaal
Ik plaats dit bericht op het forum omdat er veel leden zijn en hoop dat er ook leden zijn die uit ervaring willen reageren op mijn vraag.
ik ben bezig voor een opname in een kliniek om van mijn speed verslaving te raken.
zijn er leden die opname hebben gehad en mij over hun ervaring hier over willen vertellen?
en misschien advies welke kliniek erg goed is er zijn er zoveel ik zou het fijn vinden.
als iemand het wil delen zodat ik wat meer te weten kom.
Ik plaats dit bericht op het forum omdat er veel leden zijn en hoop dat er ook leden zijn die uit ervaring willen reageren op mijn vraag.
ik ben bezig voor een opname in een kliniek om van mijn speed verslaving te raken.
zijn er leden die opname hebben gehad en mij over hun ervaring hier over willen vertellen?
en misschien advies welke kliniek erg goed is er zijn er zoveel ik zou het fijn vinden.
als iemand het wil delen zodat ik wat meer te weten kom.