Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan het niet alleen

Ik kan het niet alleen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pearlie83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me aangemeld omdat ik verslaafd ben aan speed en GHB, het heeft me een hele tijd gekost voordat ik dat inzag, en ja dan is het natuurlijk al te laat.

Ik heb mezelf steeds voorgehouden dat ik het wel onder controle had, dat ik heus wel kon stoppen als ik dat wou...ja niet dus :(

Nu probeer ik om er vanaf te komen maar dat is dus niet zo makkelijk (hoef ik hier waarschijnlijk niemand te vertellen).

Ik zit sinds ruim een jaar in behandeling omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, en mijn behandelaar weet nu ook dat ik verslaafd ben aan speed en GHB. Samen hebben we besloten om me aan te melden bij verslavingszorg, daar ben ik nu aangemeld maar ik moet minimaal 5 weken wachten op een telefonische screening.

Ik heb nu sinds gistermiddag 13.00 uur geen speed meer gebruikt en vannacht om 03.00 uur de laatste GHB gehad, nou ik heb NU even een "ok momentje" maar ik kroop zonet bijna over de vloer.

Nou heb ik vanochtend om 9u naar mijn behandelaar gebeld, uiteraard krijg je eerst het secretariaat eraan, die konden hem niet bereiken. Ja vanmiddag om 12.30 uur kon hij wel even bellen, dat is dus te laat!! Ik gevraagd of degene die de dagdienst heeft niet kon bellen. Nee zo werkte ze niet, als mijn hoofdbehandelaar er is, moet hij me te woord staan

We zijn nu kwart voor elf, en ik ga het dus NIET meer volhouden tot 12.30 uur, echt...ik doe mijn uiterste best maar ik voel me gewoon ZO zwaar klote, niet alleen psychisch maar ook lichamelijk......

Ben ik nou zo een sukkel dat ik dit niet in mijn eentje kan...zo voelt het namelijk wel een beetje
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ten eerste ben je geen sukkel omdat je hulp nodig hebt, het is zwaar om er vanaf te blijven.
ik heb zelf ook een aantal weken achter elkaar speed gebruikt en ik heb er zelf moeite mee om er van af te blijven, maar aangezien ik afgelopen zaterdag letterlijk ben in gestort en me dat zo bang heeft gemaakt weer houd het me om er van af te blijven...

voor jou is het natuurlijk nog lastiger om er vanaf te blijven ik weet niet hoelang je gebruikt hebt maar probeer het vol te houden en weet waarvoor je het doet. je wilt toch niet heel je leven verslaafd blijven. probeer afleiding te zoeken nouja ik heb er eigenlijk geen verstand van dus kan je niet helpen maar heel veel sterkte en probeer sterk te zijn!

Liefs Linda
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo Pearlie83

Goed van je dat je wilt stoppen met deze drugs. Je bent geen sukkel omdat je het niet alleen kan want je probeert het ten minste en ik gebruik het pas een paar weekjes en ik heb er nu al moeite mee om te stoppen. Ga ervoor en succes ermee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."