#1
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me aangemeld omdat ik verslaafd ben aan speed en GHB, het heeft me een hele tijd gekost voordat ik dat inzag, en ja dan is het natuurlijk al te laat.
Ik heb mezelf steeds voorgehouden dat ik het wel onder controle had, dat ik heus wel kon stoppen als ik dat wou...ja niet dus
Nu probeer ik om er vanaf te komen maar dat is dus niet zo makkelijk (hoef ik hier waarschijnlijk niemand te vertellen).
Ik zit sinds ruim een jaar in behandeling omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, en mijn behandelaar weet nu ook dat ik verslaafd ben aan speed en GHB. Samen hebben we besloten om me aan te melden bij verslavingszorg, daar ben ik nu aangemeld maar ik moet minimaal 5 weken wachten op een telefonische screening.
Ik heb nu sinds gistermiddag 13.00 uur geen speed meer gebruikt en vannacht om 03.00 uur de laatste GHB gehad, nou ik heb NU even een "ok momentje" maar ik kroop zonet bijna over de vloer.
Nou heb ik vanochtend om 9u naar mijn behandelaar gebeld, uiteraard krijg je eerst het secretariaat eraan, die konden hem niet bereiken. Ja vanmiddag om 12.30 uur kon hij wel even bellen, dat is dus te laat!! Ik gevraagd of degene die de dagdienst heeft niet kon bellen. Nee zo werkte ze niet, als mijn hoofdbehandelaar er is, moet hij me te woord staan
We zijn nu kwart voor elf, en ik ga het dus NIET meer volhouden tot 12.30 uur, echt...ik doe mijn uiterste best maar ik voel me gewoon ZO zwaar klote, niet alleen psychisch maar ook lichamelijk......
Ben ik nou zo een sukkel dat ik dit niet in mijn eentje kan...zo voelt het namelijk wel een beetje
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me aangemeld omdat ik verslaafd ben aan speed en GHB, het heeft me een hele tijd gekost voordat ik dat inzag, en ja dan is het natuurlijk al te laat.
Ik heb mezelf steeds voorgehouden dat ik het wel onder controle had, dat ik heus wel kon stoppen als ik dat wou...ja niet dus
Nu probeer ik om er vanaf te komen maar dat is dus niet zo makkelijk (hoef ik hier waarschijnlijk niemand te vertellen).
Ik zit sinds ruim een jaar in behandeling omdat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, en mijn behandelaar weet nu ook dat ik verslaafd ben aan speed en GHB. Samen hebben we besloten om me aan te melden bij verslavingszorg, daar ben ik nu aangemeld maar ik moet minimaal 5 weken wachten op een telefonische screening.
Ik heb nu sinds gistermiddag 13.00 uur geen speed meer gebruikt en vannacht om 03.00 uur de laatste GHB gehad, nou ik heb NU even een "ok momentje" maar ik kroop zonet bijna over de vloer.
Nou heb ik vanochtend om 9u naar mijn behandelaar gebeld, uiteraard krijg je eerst het secretariaat eraan, die konden hem niet bereiken. Ja vanmiddag om 12.30 uur kon hij wel even bellen, dat is dus te laat!! Ik gevraagd of degene die de dagdienst heeft niet kon bellen. Nee zo werkte ze niet, als mijn hoofdbehandelaar er is, moet hij me te woord staan
We zijn nu kwart voor elf, en ik ga het dus NIET meer volhouden tot 12.30 uur, echt...ik doe mijn uiterste best maar ik voel me gewoon ZO zwaar klote, niet alleen psychisch maar ook lichamelijk......
Ben ik nou zo een sukkel dat ik dit niet in mijn eentje kan...zo voelt het namelijk wel een beetje