maxdw1212 zei:
Ik eet inmiddels weer heel veel en ben vrolijker dan ooit. Ik heb ontzettend veel zelfvertrouwen en voel me euforischer dan ooit. Ik heb dan ook echt niet de neiging om weer terug te vallen en weet ook zeker dat dit me niet meer gaat gebeuren. Ik heb weer zin in de toekomst, sporten en weer zin om te werken.
Hier hetzelfde verhaal, dacht van mezelf eerst nooit te kunnen stoppen. Tot de dag kwam dat ik het helemaal gehad had met de vreetbuien, ongemotiveerdheid, veel plannen maar niets uitvoeren, wazigheid de hele dag.
Heb zelf maar een paar daagjes wat slechter geslapen voor de rest niets dan voordelen.
Euforisch....elke dag weer echt ontzettend gelukkig, ontieglijk veel energie, ondernemingsdrang, supersociaal, helder, sterk in de schoenen kortom vollop levensvreugde. Leek net een speedgevoel zonder de 'nare' bijwerkingen
![:)]()
.
Wel was ik niet van plan helemaal te stoppen, alleen de regelmaat eruit halen.
Zo rookte ik zo om de 3 weekjes ofzo nog eens een jointje, toen dat ik die eerste keer terug een joint rookte kon ik er niet bij dat ik dit 13jaar ongeveer elke dag deed, het had een sterke mentale 'psychedelische' impact die ik vroeger bij dagelijks gebruik niet echt ervaarde. Dus zeker niet iets om weer elke dag tegaan doen.
Stoppen met blowen is.....makkelijk, ook al denk je in de eerste instantie van niet. Profiteer van de energie die vrijkomt, neem de euforie met beide handen aan. Bijt je daarop vast ipv van jezelf tegaan irriteren met zin in een joint, of een slechte nacht geslapen,of....