#1
Jeetje wat een heftig verhaal zeg.
Wat de beste manier is om hiermee om te gaan heb ik geen idee van, er zijn vast anderen hier op het forum die daar advies over kunnen geven. Wel wil ik je even veel sterkte wensen!
Wat de beste manier is om hiermee om te gaan heb ik geen idee van, er zijn vast anderen hier op het forum die daar advies over kunnen geven. Wel wil ik je even veel sterkte wensen!