Beste mede df-ers
Ik heb al een tijdje na lopen denken over waar ik allemaal mee bezig ben en hoe ik verder moet
met mijn leven. Ik zal vanaf het begin beginnen. Ik was een 16 jarige jongen die onzeker was. Ben toen begonnen met fitness beste tijd van mijn leven gehad. ontzettend veel zelfvertrouwen en heel goed bezig. ik was toen al aan het experimenteren met drugs zoals truffels. Op een mooie dag ergens in april 2013 besloot ik aan de pillen te beginnen. Ik vond het geweldig, Ik had nog nooit zoiets mee gemaakt. De hele dag had gewoon niet beter gekunt. ben toen gelijk doorgegaan naar de after en doorgehaald met een beetje pep (en nog meer xtc) fitness motivatie begon toen al minder te worden. Was ontzettend veel afgevallen door het weinige eten. een maand daarna ging ik met vrienden drugs doen. Zij zouden aan de pillen gaan ik aan de 2cb en pep. Het is een lang verhaal maar ik heb mezelf toen heel erg voor schut gezet. Hierdoor kwam een goeie vriendschap tot een hele ongemakkelijke vriendschap. ik heb die avond ook nog driekwart pil genomen en heel veel pep. ontzettend dom ik weet het. Daarna heb ik nog 1 keer pep gedaan en nu laatst 1 keer pillen. De laatste keer dat ik het deed voelde ik er eigenlijk vrij weinig van. Alleen een beetje opgepept maar totaal geen euforie. Ik ben nu dus bang dat ik mijn hersenen al verneukt heb en de goeie keren xtc niet meer beleven kan... Dat het nooit meer zo goed zal worden.
na die ene keer dat ik een slechte avond had is het allemaal bergafwaarts gegaan. ben enorm veel school gaan skippen en voel me ontzettend depressief soms. ik heb ook een angststoornis, ga daarvoor wel naar de psycholoog en dat helpt wel. Ik heb het gevoel dat ik een control freak ben geworden omdat ik niks meer kan doen zonder aan de gevolgen te denken bij wijze van spreken. ik ben gewoon heel bang dat ik weer de controle over mezelf verlies en rare dingen ga doen en mezelf voor schut zet. als ik me blij voel dan denk ik dat het maar een illusie is en dat ik vanzelf me weer kut ga voelen. er is gewoon nooit meer een moment dat ik zorgeloos ben en me echt goed voel. ik merk dat ik heel vaak last heb van ontzettende nostalgie naar bijvoorbeeld de 1ste keer xtc of toen ik nog veel fitneste. Ik ben wel weer begonnen met fitness maar heb gewoon niet meer de motivatie van vroeger. Alles voelt zo hopeloos voor me. Alsof het nooit meer zoals vroeger gaat worden. Ik wou dat ik een tijdmachine had en alles opnieuw kon doen
![:(]()
Als ik me blij voel voelt het gewoon nep.
Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik permanent mijn hersenen heb beschadigd door de xtc speed combo en dat ik nooit meer echt lekker zal gaan. Het zou natuurlijk ook door mijn gemoedstoestand kunnen komen toen ik de laatste keer mijn xtc trip inging. die was redelijk nerveus en gestrest namelijk. Ik merk de laatste tijd heel erg dat ik vaak aan xtc denk. waarschijnlijk omdat ik me gewoon weer een keer goed wil gaan voelen...
Hoe heeft het allemaal zou fout en uit de hand kunnen lopen...
Alvast bedankt voor het lezen, Sorry als het een beetje onhandig is geschreven.
Devil Ether