#1
Hi guys,
Ik zat met een vraag. Ik ben verslaafd aan 1,4 butaandiol, een soort legale variant van GHB, en ik zit nu in mijn afkickperiode. Na lang zoeken op fora heb ik een middel gevonden wat phenibut heet, wat de afkick erg gemakkelijk maakt. Uit ervaring wil ik nu zeggen dat het erg goed werkt. Iedereen die ervaring heeft met GHB of varianten weet dat je GHB na een tijdje elke twee uur moet slikken en dat je 's nachts er amper van kan slapen. Met phenibut verdwijnen al deze problemen. Ik heb geen cravings, ik slaap als een trein en het is ook nog gewoon een legaal middel.
Nu klinkt dit allemaal heel mooi, maar waar ik nooit iemand over hoor is dat medicatie gewoon een bepaalde ontkenning is van het probleem. Zo denk ik er in ieder geval over. Phenibut werkt 24 uur lang, dus al de normale problemen met GHB gebruik zijn verdwenen, maar beide medicijnen werken wel op dezelfde receptoren, namelijk de GABA. Dus je kan wel lichamelijk afgekickt zijn van GHB, maar dan ben je nog niet lichamelijk afgekickt van iets wat je GABA receptoren beïnvloedt. Dat betekent dat ik zeker weten niet zomaar met Phenibut kan gaan stoppen, dat ik dit ook heel rustig aan moet gaan afbouwen. Als ik logisch nadenk zie ik het in ieder geval zo voor me.
Mensen met GHB verslaving zijn niet verslaafd aan GHB, maar aan middelen die hun GABA receptoren beïnvloeden. Mensen met cocaïne verslaving zijn niet verslaafd aan cocaïne, maar aan middelen die hun dopamine beïnvloeden. Klopt dit, of zie ik dit verkeerd?
Ik zat met een vraag. Ik ben verslaafd aan 1,4 butaandiol, een soort legale variant van GHB, en ik zit nu in mijn afkickperiode. Na lang zoeken op fora heb ik een middel gevonden wat phenibut heet, wat de afkick erg gemakkelijk maakt. Uit ervaring wil ik nu zeggen dat het erg goed werkt. Iedereen die ervaring heeft met GHB of varianten weet dat je GHB na een tijdje elke twee uur moet slikken en dat je 's nachts er amper van kan slapen. Met phenibut verdwijnen al deze problemen. Ik heb geen cravings, ik slaap als een trein en het is ook nog gewoon een legaal middel.
Nu klinkt dit allemaal heel mooi, maar waar ik nooit iemand over hoor is dat medicatie gewoon een bepaalde ontkenning is van het probleem. Zo denk ik er in ieder geval over. Phenibut werkt 24 uur lang, dus al de normale problemen met GHB gebruik zijn verdwenen, maar beide medicijnen werken wel op dezelfde receptoren, namelijk de GABA. Dus je kan wel lichamelijk afgekickt zijn van GHB, maar dan ben je nog niet lichamelijk afgekickt van iets wat je GABA receptoren beïnvloedt. Dat betekent dat ik zeker weten niet zomaar met Phenibut kan gaan stoppen, dat ik dit ook heel rustig aan moet gaan afbouwen. Als ik logisch nadenk zie ik het in ieder geval zo voor me.
Mensen met GHB verslaving zijn niet verslaafd aan GHB, maar aan middelen die hun GABA receptoren beïnvloeden. Mensen met cocaïne verslaving zijn niet verslaafd aan cocaïne, maar aan middelen die hun dopamine beïnvloeden. Klopt dit, of zie ik dit verkeerd?