Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoodmoe word ik van al die instanties

Doodmoe word ik van al die instanties

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben al 11 jaar GHB verslaafd en ik wil er al serieus 5 jaar vanaf. Ik heb al verschillende instanties gelopen waaronder Iriszorg en na twee jaar ben ik er achter gekomen via mijn behandelaar hoer iriszorg in elkaar steekt. En dat is dat het een commerciële bedoeling is. Verslaafde mensen zoveel mee laten doen CGT, MBT, EMDR etc. etc. zodat men aan het einde van het jaar rekeningen kunnen schrijven van letterlijk 15950 euro naar hun ziekenfonds. Maar eindconclusie is dat ik nog steeds verslaafd was en dat ze mij daarvan de schuld gaven omdat ik niet 3 maanden in Wolfheze wil zitten (gaat ook wel als je een goede baan hebt of niet?)

Vervolgens uit mijn eigen houtje maar mijzelf aangemeld bij het Radboud voor de Iboga therapie, maar helaas niet mee mogen doen omdat deze gericht is op heroine/methadon verslaafden. Tevens zou er op een hartfilmpje te zien zijn dat ik een hartinfarct heb gehad. Daar waren nog de littekens van te zien.

Dus na enig onderzoek gedaan te hebben wil ik toch weer terug naar de Baclofen/Lyrica methode. Omdat ik nog wat stripjes over had van de vorige keer er mee begonnen en mijn arts gevraagd om meerdere strips en om Lyrica. Maar mijn eigen arts is op vakantie, dus kreeg ik een arts in opleiding en ja hoor....mevrouw haalt even de regeltjes weer strak en vindt dat als ik dat wil weer terug moet naar iriszorg. Ik zei, prima, maar dan alleen naar de verslavingsarts/psychiater en niet weer naar die stomme cursussen waardoor ze weer duizenden euro's kunnen uitschrijven zonder dat er daadwerkelijk aan mijn verslaving wordt gewerkt. En hoppakee, dat mag niet.

Dus hier sta ik weer. Ik kreeg haar wel zo ver om de Baclofen te schrijven, maar dan ook max 75mg per dag en opgevolgd met Diazepam 10mg per dag. De oudste methode en zo niet gangbaar overdag als je moet werken. Hopelijk komt mijn arts snel terug en schrijft hij me alsnog de Lyrica voor.

Bah, voor alle instellingen...enige wat ze willen is schrijven, want clean ben je niks waard voor ze.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."