Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijna weer in de ban van amphetamine...

Bijna weer in de ban van amphetamine...

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DorahExplorah23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo dan eindelijk een profiel gemaakt hier. Las al langer mee, vooral tijdens de uitwerking van de speed die ik gebruikt had en wist dat het allesbehalve ok was waar ik mezelf naartoe leidde.

Vandaag via Sensoor, naar 't Jellinek gebelt voor n intake gesprek. Steeds weer behoefte aan het eerste uur rust en focus wat speed mij 'geeft'. Onlangs ADD vastgesteld, wat mij ook inzicht heeft gegeven in het waarom juist Speed. Gevolgen: nu al twee x ziek gemeld omdat ik niet kon/wilde stoppen. Of mezelf vertelde "nu ga ik echt om 01:00 slapen!".

Wat is dat toch met die speed?! Vind het heerlijk dat brandende goedje wat knalt in mn neus.....blijf maar doorgaan. De katers kan ik mij niet veroorloven en wil ik niet meer. Ik maak mezelf stuk....
Dus met de billen bloot! Hulp gevraagd en zelfs mijn moeder ingelicht....die was not amused zeg maar. Waardering voor mijn eerlijkheid, dat dan wel.

So it's outthere!

Hoe heb jij je verslaving aangepakt?
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerst heel hard gecrasht waardoor ik er toch echt niet meer onderuit kwam.
Toen voornamelijk mijn leven opnieuw ingedeeld : Contact verbroken met dealers/drugsvrienden maar ook nieuw werk gezocht en gevonden voor een nieuwe omgeving zodat het voelde als een nieuwe start.
Daardoor andere prioriteiten gekregen en me daarop gefocust. Ook zoals jij al zegt de katers niet kunnen veroorloven maar ook wel echt de negatieve kant van de verslaving in zien (en de speed zelf natuurlijk) Verder 1x in de 2 weken bij de Psycholoog. Die ik na een beetje aftasten in het eerste gesprek niet zo vertrouwde om het ook heel diep over mijn drugsprobleem te hebben. Desondanks er zeker wat aan gehad.(Wonde boven wonder).
Dat is het wel in een notendop.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je ik ben ben in afkickkliniek geweest..ik heb nog wel contacten met mense die gebruiken..op je ééntje is het moeilijk om af te kicke..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."