#1
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en voor de afkickverschijnselen zoals het niet slapen, een open zenuwbaan en gespannenheid waardoor ik maar niet in slaap val en soms maar 2 uur slaap, heeft hij diazepam voorgeschreven.
Zou dit de verschijnselen opvangen waardoor ik eindelijk zonder de gespannenheid is wat kan inslapen of maakt dit alles erger?
Want ken deze medicatie niet.
Zou dit de verschijnselen opvangen waardoor ik eindelijk zonder de gespannenheid is wat kan inslapen of maakt dit alles erger?
Want ken deze medicatie niet.