Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbstinent worden

Abstinent worden

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lotje1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe is het jullie gelukt om af te rekenen met je verslaving?
Langzaamaan gaat bij mij alles kapot,....
Ik heb momenteel mijn bankpas afgegeven... maar vandaag toch nog lege flessen in geleverd en van het statiegeld wijn gekocht....
Ik ben onder behandeling... maar het lukt me gewoon niet..... het gedrag is gewoon echt ziekelijk....
Morgen weer opstaan en opnieuw proberen.....
Geen auto, geen geld.... ( lees ik woon in the middle of nowhere)
Hoe gaan jullie om met cravings
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ola Lotje,

Helaas zit ik en vele van ons in het zelfde schuitje!
Het is een lang leer proces die je doorloopt om uit eindelijk clean te zijn voor een hele lange periode.
Zelf was ik 20 maanden clean en door een bepaalde gebeurtenis was het duiveltje verslaving er direct weer, om me over te halen.
Ik kan ook niet meer thuis clean blijven, dus ik heb begin dit jaar weer professionele hulp gezocht.
En volgende maand word ik opgenomen in een kliniek om weer kijkhard aan me zelf te werken!
Intern 3 maanden, als ik dat achter de rug heb dan heb ik weer een goed perspectief om verder mee te gaan.
3 maanden clean iig :)
Ik kan het je alleen maar aanraden om intern te gaan bij een verslavingskliniek!

Welke hulp ontvang je nu dan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."