Dit is een stuk beter dan veel andere verslavingen ja haha
@Legio Patria Nostra . Als je er idd maar niet teveel in doorslaat dat andere dingen eronder te lijden hebben zoals
@Ganggang💯 al zegt. Als je 5x per dag inlogt en elke keer 4 uur online bent dan wordt het een ander verhaal lol. Zijn ook genoeg mensen internetverslaafd natuurlijk. Maar zulke positieve reacties zijn altijd leuk om te lezen. En ik herken het zelf ook. Ik ben nu bijna een jaar lid en ik kwam hier eigenlijk met een vraagje over 3-MMC die ik ff wilde stellen, dus had daar een topic over geopend. Daarna nog een topic geopend met hoe het was geweest en mijn bedoeling was om het daar bij te laten, want ik had mijn antwoorden en ervaring gekregen.
Alleen toen ben ik toch blijven hangen, meer gaan lezen ( voordat ik me aangemeld had had ik nog nooit op deze site gekeken, dus niet dat ik al jarenlang wel mee las ofzo) en gaan mee posten. Dat voelde meteen goed. Ik zit al mijn halve leven op fora en heb zo ook al wel veel mensen leren kennen, dus ik ben niet "bang" om af te spreken met mensen die ik online heb leren kennen.
En niet lang na mijn aanmelding werd het topic over de Nijmegen-meet geopend. Ook al was ik hier een newbie, door het posten was ik toch wel nieuwsgierig geworden naar de mensen van het forum, het leek me een leuke meet en Nijmegen is prima te bereizen voor me. Dus aangemeld voor de meet en in augustus daarheen gegaan. En dat voelde echt als thuiskomen in die groep, was echt een dag om nooit meer te vergeten. Vlak daarna via hier mijn toen bijna-buurman Justme83 leren kennen met wie ik een hele hechte vriendschap heb opgebouwd. En er zijn nu nog meer mensen op het forum die ik echt tot mijn vrienden reken. Wie had dat een jaar geleden gedacht.
Maar ik log wel vaker dan 5 keer per dag in in ieder geval, want ik ben gewoon standaard ingelogd op mn telefoon. En ik ben ook wel verslaafd aan mijn telefoon, dus kijk wel echt tig keer op een dag naar nieuwe posts. Alleen als ik op mn telefoon online ben dan schrijf ik nooit zulke uitgebreide reacties. Dat doe ik op de laptop. En vooral als ik aan de pep zit en een praat/schrijfkick heb en zoals nu dus weer vooral mijn eigen naam zie staan bij de lijst met nieuwe berichten haha. Dat is het ook, op veel andere fora lees ik veel meer dan dat ik zelf post, maar hier post ik zelf ook wel vrij veel. Alleen nieuwe topics openen doe ik zelf eigenlijk weinig. Reageer toch vooral in bestaande topics of in topics van anderen.
Maar goed, je bent niet de enige dus haha!