#1
We zijn maanden verder.
Hoe is het met onze ondernemer gesteld?
Niets meer horen is heel vaak een heel slecht teken.
Wie weet er meer over?
Reageer dan graag!
Hoe is het met onze ondernemer gesteld?
Niets meer horen is heel vaak een heel slecht teken.
Wie weet er meer over?
Reageer dan graag!