Ik vroeg me af welke afkick verschijnselen jullie hadden na lang gebruik van ketamine. Ik zelf voel me erg opgeblazen en heb moeite met adem halen. Voel me ook erg vermoeid en ben vergeet achtig. En ik heb hartkloppingen.
AI Samenvatting
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."