Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUrinecontrole geeft verkeerde uitslag (negatief, maar had positief moeten zijn)

Urinecontrole geeft verkeerde uitslag (negatief, maar had positief moeten zijn)

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

Ik heb hier al eens gemeld dat ik in de problemen ben gekomen vanaf het moment dat ik 3mmc voor het eerst had geprobeerd. Dit is voor mij het lastigste middel om mee te stoppen. Wil zelf verder leven zonder 3 mmc, want het heeft me al mijn huwelijk gekost. Als ik het niet onder controle krijg dan vraag ik me af wat het volgende zou zijn. Waarschijnlijk mijn werk of contact met mijn kinderen?

Ik heb bij mijn behandelaars die mogelijkheid gekregen om mij elke week te laten testen middels een urinecontrole. Ik wil op deze manier ervoor zorgen dat ik niet meer kan liegen over mijn gebruik. En daardoor heb ik mijn terugvallen elke keer al eerlijk besproken met mijn vrouw (binnenkort dus ex) waardoor ik er voor het eerst eerlijk over ben.

Alleen heb ik te horen gekregen dat ik bij twee testen negatief ben getest, dus geen aanwezigheid van de middelen waar ze mij op testen. Dat zijn trouwens 3-mmc en benzo's. Daarnaast af en toe op amfetamine, maar vanwege medicijnen is dat lastiger omdat die dan altijd positief zou zijn. Echter heb ik de dag of twee dagen ervoor volop 3mmc gebruikt en etizolam daarna om te kunnen slapen. Ik haal ze altijd bij een bekende vendor en twijfel er eigenlijk niet aan of het wat anders is. De effecten zijn duidelijk aanwezig om er zeker van te zijn.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt dat je zelf weet dat het een positieve uitslag moet zijn, maar dat de test aangaf dat je geen drugs had gebruikt?

Ik heb dit al wel aangegeven bij de instelling, want op deze manier kan ik gebruiken terwijl ze denken dat het heel goed gaat. En dat is niet iets wat ik mezelf toevertrouw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maximusso zei:
Hi,

Ik heb hier al eens gemeld dat ik in de problemen ben gekomen vanaf het moment dat ik 3mmc voor het eerst had geprobeerd. Dit is voor mij het lastigste middel om mee te stoppen. Wil zelf verder leven zonder 3 mmc, want het heeft me al mijn huwelijk gekost. Als ik het niet onder controle krijg dan vraag ik me af wat het volgende zou zijn. Waarschijnlijk mijn werk of contact met mijn kinderen?

Ik heb bij mijn behandelaars die mogelijkheid gekregen om mij elke week te laten testen middels een urinecontrole. Ik wil op deze manier ervoor zorgen dat ik niet meer kan liegen over mijn gebruik. En daardoor heb ik mijn terugvallen elke keer al eerlijk besproken met mijn vrouw (binnenkort dus ex) waardoor ik er voor het eerst eerlijk over ben.

Alleen heb ik te horen gekregen dat ik bij twee testen negatief ben getest, dus geen aanwezigheid van de middelen waar ze mij op testen. Dat zijn trouwens 3-mmc en benzo's. Daarnaast af en toe op amfetamine, maar vanwege medicijnen is dat lastiger omdat die dan altijd positief zou zijn. Echter heb ik de dag of twee dagen ervoor volop 3mmc gebruikt en etizolam daarna om te kunnen slapen. Ik haal ze altijd bij een bekende vendor en twijfel er eigenlijk niet aan of het wat anders is. De effecten zijn duidelijk aanwezig om er zeker van te zijn.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt dat je zelf weet dat het een positieve uitslag moet zijn, maar dat de test aangaf dat je geen drugs had gebruikt?

Ik heb dit al wel aangegeven bij de instelling, want op deze manier kan ik gebruiken terwijl ze denken dat het heel goed gaat. En dat is niet iets wat ik mezelf toevertrouw.
Klik om te vergroten...
Bij Jellinek weer ik dat ze rommelen met de uitslagen waarschijnlijk om een hogere slagingspercentage te krijgen in hun behandelende dossiers. In ieder geval de niet wettelijke of verplichte UC’s.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Als een uc negatief uitvalt, wees blij!
Klik om te vergroten...
Elke negatieve uitslag is welkom. Dacht ik eindelijk eerlijk te zijn over mijn gebruik. Vertel ik ze dat allemaal, lijkt het nu alsof ik doorgeslagen ben naar de andere kant en blijf volhouden te hebben gebruikt terwijl dat helemaal niet het geval is. "Stop met liegen! Je hebt niet gebruikt! -"Jawel, echt ik zweer het jullie ik heb wel gebruikt..etc
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zit echter een ander verhaal achter de uitslagen. Het blijkt dat door interne miscommunicatie twee medewerkers dachten dat ze negatief waren. Dit hebben ze ook beide tegen mij verteld, maar een derde medewerker was het daar niet mee eens en gaf aan dat de uitslagen helemaal nog niet binnen waren. De test was toen drie weken ervoor afgenomen.

Ik heb nog niet doorgekregen wat er nu uit is gekomen, maar zal toch positief zijn. Dat kan eigenlijk niet anders, maar die twee medewerkers zagen geen positieve test tussen mijn gegevens, ook niet bij die betreffende twee testen. Staat er niks dan is het een negatief resultaat, maar de optie er staat niks want de test is nog niet teruggekomen, kent niet iedereen ben ik achter gekomen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goede info goed om te weten!
Maar, als je onder invloed bent,
RIJ NIET ZELF
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Goede info goed om te weten!
Maar, als je onder invloed bent,
RIJ NIET ZELF
Klik om te vergroten...
Dank je voor deze informatie. Dus onder invloed? Rij niet zelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als een uc negatief uitvalt, wees blij!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb
Maximusso zei:
Dank je voor deze informatie. Dus onder invloed? Rij niet zelf.
Klik om te vergroten...
Jawel joh, gaan als Maximusso Verstappen:joycat: Just Joking, maar heb ik je gezegd toch.....die klinieken proberen jou dossier als succesvol te bestempelen maar gezien de eerlijkheid van jou over je gebruik en de mindfucks waar je in zit is het natuurlijk vooral negatief. Je hebt jezelf gebruikt en misbruikt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maximusso rijdt n o o i t onder invloed.
Want ware dit zo, dan is max heel snel uitgereden..
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit lijkt mij al een teken dat het alleen maar gezeik gaat worden met die testen...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
Bij Jellinek weer ik dat ze rommelen met de uitslagen waarschijnlijk om een hogere slagingspercentage te krijgen in hun behandelende dossiers. In ieder geval de niet wettelijke of verplichte UC’s.
Klik om te vergroten...
Jij moet echt uit die drugs-sprookjes stappen want dit is complete BS.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Goede info goed om te weten!
Maar, als je onder invloed bent,
RIJ NIET ZELF
Klik om te vergroten...
Klinkt misschien wat belerend, maar er zijn nog altijd mensen onder ons ( op df) die deze boodschap gewoonweg in de wind slaan en denken dat het altijd wel gaat.....en slechte reclame als gebruiker kunnen we missen als zware kiespijn.
Want deze pijn, en andere die krijg je als het misgaat.
Vandaar dat ik dit hier toch maar weer onder de aandacht breng.....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maximusso zei:
Hi,

Ik heb hier al eens gemeld dat ik in de problemen ben gekomen vanaf het moment dat ik 3mmc voor het eerst had geprobeerd. Dit is voor mij het lastigste middel om mee te stoppen. Wil zelf verder leven zonder 3 mmc, want het heeft me al mijn huwelijk gekost. Als ik het niet onder controle krijg dan vraag ik me af wat het volgende zou zijn. Waarschijnlijk mijn werk of contact met mijn kinderen?

Ik heb bij mijn behandelaars die mogelijkheid gekregen om mij elke week te laten testen
Klik om te vergroten...
Noot: goede instelling!
Maximusso zei:
Ik heb dit al wel aangegeven bij de instelling, want op deze manier kan ik gebruiken terwijl ze denken dat het heel goed gaat. En dat is niet iets wat ik mezelf toevertrouw.
Klik om te vergroten...
Noot: dan lees ik dat je weer volop gebruikt hebt??!
Dat dit niet terug te vinden was in de uc is tot daaraan toe, maar je gebruikt dus weer??!
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Heb

Jawel joh, gaan als Maximusso Verstappen:joycat: Just Joking, maar heb ik je gezegd toch.....die klinieken proberen jou dossier als succesvol te bestempelen maar gezien de eerlijkheid van jou over je gebruik en de mindfucks waar je in zit is het natuurlijk vooral negatief. Je hebt jezelf gebruikt en misbruikt.
Klik om te vergroten...

Ik heb een printje gekregen met daarop de uitslagen van de controles, maar begrijp niet hoe ik dat moet lezen. Bij eentje van ruim een maand geleden staat nog niks.

Ik ga trouwens niet door met de controles, want ik wilde ze doen om mijn vrouw gerust te stellen. Maar de controles zijn ook op momenten dat zij er straks niet meer te maken mee heeft. Dan hoef ik voor mezelf niet een controle te laten doen. Terwijl ook die controles tegen mij gebruikt kunnen worden in het totaal.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Noot: dan lees ik dat je weer volop gebruikt hebt??!
Dat dit niet terug te vinden was in de uc is tot daaraan toe, maar je gebruikt dus weer??!
Klik om te vergroten...
Ik heb twee controles waarbij ik het weekend ervoor drugs heb gebruikt. Die waren in juli en ik heb dit op voorhand aangegeven en besproken met mijn behandelaar. Echter er werd tegen mij gezegd dat ze allemaal negatief waren en daardoor kreeg ik de indruk dat de controles mij persoonlijk niet zouden helpen, want ik wilde ze juist voor mezelf ook als stok achter de deur hebben.

Maar ik ben niet in oude patroon van dagelijks gebruiken teruggevallen, maar wel twee zaterdagen.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Klinkt misschien wat belerend, maar er zijn nog altijd mensen onder ons ( op df) die deze boodschap gewoonweg in de wind slaan en denken dat het altijd wel gaat.....en slechte reclame als gebruiker kunnen we missen als zware kiespijn.
Want deze pijn, en andere die krijg je als het misgaat.
Vandaar dat ik dit hier toch maar weer onder de aandacht breng.....
Klik om te vergroten...
Denk niet dat het verkeerd is om zo'n onderwerp onder de aandacht te brengen.

Van mezelf weet ik dat ik nooit in de auto stap als ik alcohol gedronken heb. Dit heb ik vanaf het moment dat ik mijn rijbewijs haalde tot op heden (toch al zo'n 25 jaar) altijd heel normaal gevonden. Bij alcohol is het ook wel duidelijk hoe lang je niet mag rijden.

Er wordt vaak met van die "Wie is de BOB?" slogans geprobeerd om het een gewoonte te maken dat je afspreekt wie er terug rijdt. Ik heb nog nooit slogans voor niet rijden met drugs op gezien. Wie is de JOAN? "Je Onthouden Aan Narcotica". Is BOB niet meer alleen, maar samen met Joan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Jij moet echt uit die drugs-sprookjes stappen want dit is complete BS.
Klik om te vergroten...
Jaahoor kerel ik kom uit de verslavingszorg o.a. Jellinek dus knap dat je zo een stelling deponeert zonder enige fundering
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het maakt in ieder geval niet meer uit. Het is zo onduidelijk en duurt te lang voordat we de uitslag hebben. Ik heb thuistesten gehaald voor 3mmc. En heb vandaag het ouderschapsplan (en scheidingsconvenant 😪) ondertekend. Eerste half jaar om de week een controle als de kinderen bij mij komen.

Nu nog een test voor amfetamine. Eentje die verschil ziet tussen mijn adhd medicijnen en pep.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 x 1.4 gram 3mmc gebruikt en ik kom uit de pep generatie van de jaren 80, en ik had gelijk al door dit is wel heel erg lekker, vooral het eerste halve uur
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."