#1
Hi,
Ik heb hier al eens gemeld dat ik in de problemen ben gekomen vanaf het moment dat ik 3mmc voor het eerst had geprobeerd. Dit is voor mij het lastigste middel om mee te stoppen. Wil zelf verder leven zonder 3 mmc, want het heeft me al mijn huwelijk gekost. Als ik het niet onder controle krijg dan vraag ik me af wat het volgende zou zijn. Waarschijnlijk mijn werk of contact met mijn kinderen?
Ik heb bij mijn behandelaars die mogelijkheid gekregen om mij elke week te laten testen middels een urinecontrole. Ik wil op deze manier ervoor zorgen dat ik niet meer kan liegen over mijn gebruik. En daardoor heb ik mijn terugvallen elke keer al eerlijk besproken met mijn vrouw (binnenkort dus ex) waardoor ik er voor het eerst eerlijk over ben.
Alleen heb ik te horen gekregen dat ik bij twee testen negatief ben getest, dus geen aanwezigheid van de middelen waar ze mij op testen. Dat zijn trouwens 3-mmc en benzo's. Daarnaast af en toe op amfetamine, maar vanwege medicijnen is dat lastiger omdat die dan altijd positief zou zijn. Echter heb ik de dag of twee dagen ervoor volop 3mmc gebruikt en etizolam daarna om te kunnen slapen. Ik haal ze altijd bij een bekende vendor en twijfel er eigenlijk niet aan of het wat anders is. De effecten zijn duidelijk aanwezig om er zeker van te zijn.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt dat je zelf weet dat het een positieve uitslag moet zijn, maar dat de test aangaf dat je geen drugs had gebruikt?
Ik heb dit al wel aangegeven bij de instelling, want op deze manier kan ik gebruiken terwijl ze denken dat het heel goed gaat. En dat is niet iets wat ik mezelf toevertrouw.
Ik heb hier al eens gemeld dat ik in de problemen ben gekomen vanaf het moment dat ik 3mmc voor het eerst had geprobeerd. Dit is voor mij het lastigste middel om mee te stoppen. Wil zelf verder leven zonder 3 mmc, want het heeft me al mijn huwelijk gekost. Als ik het niet onder controle krijg dan vraag ik me af wat het volgende zou zijn. Waarschijnlijk mijn werk of contact met mijn kinderen?
Ik heb bij mijn behandelaars die mogelijkheid gekregen om mij elke week te laten testen middels een urinecontrole. Ik wil op deze manier ervoor zorgen dat ik niet meer kan liegen over mijn gebruik. En daardoor heb ik mijn terugvallen elke keer al eerlijk besproken met mijn vrouw (binnenkort dus ex) waardoor ik er voor het eerst eerlijk over ben.
Alleen heb ik te horen gekregen dat ik bij twee testen negatief ben getest, dus geen aanwezigheid van de middelen waar ze mij op testen. Dat zijn trouwens 3-mmc en benzo's. Daarnaast af en toe op amfetamine, maar vanwege medicijnen is dat lastiger omdat die dan altijd positief zou zijn. Echter heb ik de dag of twee dagen ervoor volop 3mmc gebruikt en etizolam daarna om te kunnen slapen. Ik haal ze altijd bij een bekende vendor en twijfel er eigenlijk niet aan of het wat anders is. De effecten zijn duidelijk aanwezig om er zeker van te zijn.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt dat je zelf weet dat het een positieve uitslag moet zijn, maar dat de test aangaf dat je geen drugs had gebruikt?
Ik heb dit al wel aangegeven bij de instelling, want op deze manier kan ik gebruiken terwijl ze denken dat het heel goed gaat. En dat is niet iets wat ik mezelf toevertrouw.