#1
Voor mij is het, zolang het niet onder de groep 'cathinonen' valt, geen probleem om te gebruiken. Ik heb een behoorlijk probleem gehad met 3-MMC. En bij iedere andere cathinone die ik heb uitgeprobeerd, heb ik de neiging om zo lang door te gaan tot ik er bijna letterlijk bij neerval. Vandaar dat ik deze groep uitsluit.
Maar amfetaminen, psychedelica, entactogenen en downers zoals benzo's en alcohol kan ik prima doen zonder craving.
Hoe zit dat bij jou?
Maar amfetaminen, psychedelica, entactogenen en downers zoals benzo's en alcohol kan ik prima doen zonder craving.
Hoe zit dat bij jou?