#1
Beste DF-Leden,
Iemand die ervaringen kan delen rond Antes - verslavingszorg?
ik weet dat @Toontje11 daar een traject volgde waar ie niet echt tevreden over was..
Heb daar een intake gesprek gehad veel mij een aantal zaken op:
Iemand die ervaringen kan delen rond Antes - verslavingszorg?
ik weet dat @Toontje11 daar een traject volgde waar ie niet echt tevreden over was..
Heb daar een intake gesprek gehad veel mij een aantal zaken op:
- Gericht op massa omzet genereren: veel intake gesprekken, veel verloop van werknemers, therapeuten hebben het altijd druk druk.
- De mensen die in de wachtzaal zaten als patiënten voorspelde niet veel goeds, waren over het algemeen tokkies
- Therapeuten zijn redelijke pseudo psychiaters of gaven blijk dit te zijn - doen enkel aan symptoombestrijding, geen diepere analyses mogelijk.