In mijn Psychedelics expirmenteren fase heb ik enorm veel van Dennis McKenna gezien en geluisterd. Super inspirerend.
Mocht je nog mooi leesvoer willen,
"Psychedelica als bron van heling" is wel nice.
De heroic dose staat nog steeds op mijn to-do list. Ben er best wel bang voor zeg ik eerlijk, vooral met mijn huidige instabiele mentale toestand waarbij ik dagelijks worstel met me verslaving en recovery.
Ayahuasca wil ik mezelf ook heel graag aan overgeven maar ook daar heb ik nog angsten voor. Met changa heb ik veel ervaring maar het is niet vergelijken uiteraard.
Ik weet 100% zeker dat ik er veel aan ga hebben aangezien ik in het verleden ook vaak tot (permanente) inzichten ben gekomen die ik vandaag de dag nog steeds onbewust bij me draag.
Ik heb het 2x gedaan, 1e keer was echt @#$*% i.v.m slechte voorbereiding.. 2e keer was ook een uitdagende trip, maar heb wel zoiets van dat ik dit zeker nog een dunnetjes over wil doen:
https://drugsforum.nl/threads/5gr-lemontek-huilen.71111/#post-1653117
Máár moet er wel bij zeggen dat de volgende keer een andere soort paddestoel ga kiezen, geen cubensis meer. Ik ga deze soort ook niet meer kweken i.v.m de nodig angst / wazigheid. De houtminnende soorten (Psilocybe Azurescens, -Cyanescens, -Subaeruginosa e.d.) en Panaeolus Cyanescens schijnen een stuk warmer te zijn.. en Panaeolus in ieder geval helderder. Dus vandaar dat ik druk bezig ben met het kweken van deze soorten.
De volgende heroic dose wordt sowieso met panaeolus cyanescens.. dan ga ik 2,5 gr droog proberen (wat gelijk staat aan 7,5 a 10gr gedroogde cubensis).. dat is 1,5 a 2x heroic dose. Johns Hopkins behandeld mensen met het 30mg psilocybine, wat gelijk staat aan c.a. 8 a 9gr cubensis.
Verder angst... ja, je zal de moed bij elkaar moeten sprokkelen en de duik moeten nemen.. leuk.. of angstaanjagend.. het schijnt dat je van de uitdagende trips het meest leert.. maargoed, ik pies ook bijna in m'n broek alleen al bij de gedachte dat ik dit ga doen, begrijp me niet verkeerd.. als het niet goed voelt.. niet doen, maar ik heb wel het gevoel voor mezelf dat de tijd rijp is.