#1
ja begin meer te beseffen dat je maar 1 lichaam hebt...
ja dan kan je toch niets deftigs doen op je werk en in je huishouden ?Ik heb een periode elke weekend aan de speed gezeten. En dan maandag tot vrijdag werken was echt afzien. Moe, prikkelbaar, geen motivatie of energie. Je voelt je dan meer een zombie. En daarna vrijdag of zaterdag gewoon weer aan de speed. Want ik leefde voor het weekend toen. Maar ik merkte na verloop van tijd dat die week te kort werd om echt te herstellen. (Omdat ik enkele maanden lang elk weekend gebruikte) Stapje voor stapje begin je af te takelen. Dusja stimulanten zorgen voor nare katers. Gebruiken tijdens je kater is je kater uitstellen en erger maken.
Kwestie van mindset. Het gaat zeker moeilijker maar dat weet je van te voren.ja dan kan je toch niets deftigs doen op je werk en in je huishouden ?
de fout wat ik dan doe is terug bijnemen tegen vermoeidheid ...Ja dat is normaal na het gebruik van stimulanten. Je lichaam heeft energie gebruikt die het eigenlijk zelf niet had. Dus als je stopt met gebruiken merk je dat wel dat je lichaam eigenlijk uitgeput is en weer moet herstellen. En dat laatste duurt steeds langer.
de fout wat ik dan doe is terug bijnemen tegen vermoeidheid ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."