Ben sinds 3 weken gestopt met snuiven. Zoals gewoonlijk heeft het internet geen antwoord op mn vraag dus ik hoop iemand hier wel. Gaat t verlangen naar sos ooit weg of is over 20 jaar sos nog steeds t enige waar in naar verlang.
Je bendeAls je verslavingsgevoelig bent dan kan je er wel van op aan dat het niet zo zal zijn dat je er nooit meer verlangens naar hebt. Als je een gezonde, nuttige bezigheid weet te vinden waar je voldoening uit haalt, dan zullen die verlangens op den duur wel minder worden, want dan heb je iets anders waar je brein ook dopamine bij vrijmaakt, maar helemaal nooit meer verlangens naar cocaïne lijkt me een onrealistische prognose.
Als je stopt met cocaïne (of andere stimulerende middelen) dan worden de klachten vaak eerst erger, voordat het minder wordt. Je kan dan te maken krijgen met angstklachten, paranoia, neerslachtigheid, en veel zin om toch weer te gebruiken.Ben sinds 3 weken gestopt met snuiven. Zoals gewoonlijk heeft het internet geen antwoord op mn vraag dus ik hoop iemand hier wel. Gaat t verlangen naar sos ooit weg of is over 20 jaar sos nog steeds t enige waar in naar verlang.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."