Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaving voor zijn?

verslaving voor zijn?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn advies is om volledig te stoppen met de 4mmc.
Je gedrag begint al aardig op een beginnende afhankelijkheid te lijken, het is nu zaak om met deze drug te stoppen!
Kijk wel uit dat je dit gedrag met een andere drug niet gaat voortzetten, dan ruil je de ene verslaving voor de andere in...
s
snatser1912Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik nu al een tijdje 4-mmc (miauw) eerst was het alleen met vrienden en als ik op stap ging.. Toen begon ik soms doordeweeks te pakken en merk nu dat ik iedere dag de neiging heb om te pakken..
ik heb dit nog niet lang maar zou een erge verslaving graag voor willen zijn?
nu gewoon volledig stoppen met gebruik of andere tips?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buitenom stoppen zijn er natuurlijk weinig andere tips.

Maar goed dat je het nu inziet, grijp in voordat je straks in een dal zit waar je echt niet zo makkelijk meer uit komt.

Wees verstandig en dumpen die zooi. De lol is/gaat er echt vanaf en je gezondheid ook.

Cravings worden met de tijd echt minder en probeer afleiding te zoeken.

Edit: als je denkt het niet alleen te kunnen, klop even aan bij je huisarts. Ze hebben ook geheimhoudingsplicht! :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan eens bij jezelf ten rade gaan waarom je elke dag wil gebruiken. Welke leegte ben je aan het opvullen met drugs?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stop met alles. Geen alcohol, geen 4-MMC, niets. Hooguit koffie en een sigaretje als je daar van houdt. Houd je dat onverhoopt niet vol, ga dan naar jouw huisarts voor hulp. Ga het niet alleen proberen op te lossen. Je denkt steeds "deze keer lukt het me" maar het wordt alleen maar erger. Je kunt in ieder geval naar meetings gaan (zie https://www.na-holland.nl/) voor lotgenotencontact en evt cleane nieuwe vrienden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."