Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszijn er nog mensen verslaafd aan het niet 'nuchter' zijn

zijn er nog mensen verslaafd aan het niet 'nuchter' zijn

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
j
jahfriendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een periode van 3 jaar weedgebruik op dagelijkse basis wou ik daar even mee stoppen. Ik merkte op dat ik verslaafd ben aan het niet nuchter zijn. Ik krijg axiety soms en op zo'n moment doe ik alles om niet nuchter wil zijn alles zou pakken om dat gevoel te breiken. Alcohol wordt nu ook distruciefmisbruikt en heb al enkele keren ket en coke gedaan, wat ik de dag erop niet zo fijn vond . Was het beter geweest te blijven met blowen of is dit een probleem groter dan de drugs zelf en meer eeen probleem van mijn pschychies welzijn.
sorry voor de schrijffouten, heb dyslexie :wink:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tja, klinkt bekend. Rook je nog nicotine, of ben je daar ook mee gestopt?
Ontwenning is dat je je niet goed gaat voelen waarschijnlijk en is waarschijnlijk drug-gerelateerd, maar kan zijn, dat er ook iets is, waar je niet over na wilt denken omdat het pijn doet..
Ik verwacht een combinatie van afkick en iets dat je misschien heb onderdrukt..
Begin maar eens met een dagboekje is mijn aanraden. Gewoon opschrijven wat je voelt en nadenken of je er verklaring voor hebt. en dat blijven volhouden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."