#1
Na een periode van 3 jaar weedgebruik op dagelijkse basis wou ik daar even mee stoppen. Ik merkte op dat ik verslaafd ben aan het niet nuchter zijn. Ik krijg axiety soms en op zo'n moment doe ik alles om niet nuchter wil zijn alles zou pakken om dat gevoel te breiken. Alcohol wordt nu ook distruciefmisbruikt en heb al enkele keren ket en coke gedaan, wat ik de dag erop niet zo fijn vond . Was het beter geweest te blijven met blowen of is dit een probleem groter dan de drugs zelf en meer eeen probleem van mijn pschychies welzijn.
sorry voor de schrijffouten, heb dyslexie![:wink:]()
sorry voor de schrijffouten, heb dyslexie