#1
Zoveel deed ik ook weer niet, had ook niet echt zelfde redenen om te gebruiken. Ik vind dat zelf ook wel beetje extreem veel maar wil ook niet dat je slecht gaat voelen over dat je zo veel deed het is nou al gebeurd. Ik zou je ook echt aanraden om te minderen of stoppen zeker vrienden zoeken die helpen ernom veel! afleiding is een van je beste vrienden als je iets wilt vergeten of stoppen. En ik weet ook zeker dat veel mensen in deze forum je willen helpen met stoppen. Ook nog op onze leeftijd vind ik het juist slim dat we dan later deze gezeik niet hebben bovenop stress van werken etc.Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben 19 jaar en ik gebruik echt GRAMMEN alleen. Zit deze week al op 16 gram. Het werkt niet eens meer maar toch blijf ik het doen in me bed. Ik heb geen vrienden meer. Dusja dan ga je afleiding zoeken. Ik hoop dat ik ook kan stoppen. Veel succes bij de huisarts en laat het ff weten hoe het is gegaan kerel.
groet bryan