Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd aand 3mmc?

verslaafd aand 3mmc?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PeterPostZegeldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brykrs zei:
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben 19 jaar en ik gebruik echt GRAMMEN alleen. Zit deze week al op 16 gram. Het werkt niet eens meer maar toch blijf ik het doen in me bed. Ik heb geen vrienden meer. Dusja dan ga je afleiding zoeken. Ik hoop dat ik ook kan stoppen. Veel succes bij de huisarts en laat het ff weten hoe het is gegaan kerel.
groet bryan
Klik om te vergroten...
Zoveel deed ik ook weer niet, had ook niet echt zelfde redenen om te gebruiken. Ik vind dat zelf ook wel beetje extreem veel maar wil ook niet dat je slecht gaat voelen over dat je zo veel deed het is nou al gebeurd. Ik zou je ook echt aanraden om te minderen of stoppen zeker vrienden zoeken die helpen ernom veel! afleiding is een van je beste vrienden als je iets wilt vergeten of stoppen. En ik weet ook zeker dat veel mensen in deze forum je willen helpen met stoppen. Ook nog op onze leeftijd vind ik het juist slim dat we dan later deze gezeik niet hebben bovenop stress van werken etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."