Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring met brozolam verslaving

Ervaring met brozolam verslaving

1 antwoorden
794 weergaven
18-5-2026
A
AntibenzLid
01-01-2024, 00:00
#1
1,5 jaar geleden kwam ik brozolam tegen. Ik was toen al verslaafd aan midazolam (doktersrecept) en ik ging binnen 2 weken van 1 naar 5 pillen op de broma. En kreeg toen een detox, niks heel gek maar ik merkte toen al wat geheugen verlies en tijdens de broma gebruik merkte ik toch ook blackouts en dat ik dingen deed die ik normaal gesproken niet snel zou doen.
Na de Detox ben ik binnen paar dagen teruggevallen. Toen kreeg ik na 1 maand al last van mijn maag ik kon dagen niet na de wc meer. En ik kreeg last van blackouts en passouts (weg rakingen) dat ik zomaar in slaap viel dus. Ik viel ook constant omdat ik niet normaal kon staan meer soms. Fietsen ging ook niet meer. Want ik slikte na 3 maand al meer dan 12 stuks van 3 mg en toen ik werd opgenomen na 4 maand slikte ik 16 stuks 3mg.
Ik heb weken lang geheugen problematiek gehad. Ik kon een week lang niks lezen vanwege concentratie problemen.. het afkicken met angst en slaapproblemen is een hel.
En ik ontdekte tijdens het afkicken dat ik 2 tattoos erbij heb, dat ik rookte, dat ik veel geld had vergokt. De 4 maanden van gebruik kan ik na jaar nog steeds niks van herinneren behalve wat flashbacks.
Dus pas op voor deze groene snoepjes.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil er zelf niks van weten. Dit spul is echt duivels.
Ooit 1 keer zelf een blackout door gehad, en helaas genoeg ervaren hoe iemand die dichtbij staat al jarenlang niet hiervan af kan blijven. Dit middel maakt mensen ziek, want de blackouts zijn potentieel gevaarlijk, voor de gebruiker en anderen. Het zorgt er voor dat mensen extreem verslaafd worden er aan. Het maakt mensen pathologische leugenaars, stiekem en achterbaks, en maakt volledige relaties kapot en doet men in het ziekenhuis belanden.

Wil ze zelf nooit meer, niet eens zien, ruiken of in huis hebben.

Ook al meegemaakt dat men ook blackouts krijgt door Pyrazolam net als bij de Broma’s. Gewoon afblijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."