Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpiritualiteit. Contact kunnen maken met: aan de andere kant. Geloven jullie hierin..of niet?...

Spiritualiteit. Contact kunnen maken met: aan de andere kant. Geloven jullie hierin..of niet?...

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze donkere dagen, ook ik zie ze zo, heb ik een en ander mogen zien van contact leggen met ja. Wat zijn het. Entiteiten, aan geen zijde.
Daarvoor zijn allerlei manieren, mediums, drugs, ( met name denk ik aan psychedelica) Truuks, Oplichterij, óf...
Oujia borden.
Van alles is er, dus.

Het gaat me over het laatste. Het ouija bord.

Geloof je hierin?
Of....niet?

Geloof je er helemaal niet in?
Een beetje, misschien,?

Ik nodig hier iedereen uit, om het te zeggen.

Ikzelf? Ik ben een verhard mens, strikt, en ga noout mee in iets waar ik niet voor de volle 100 volt bewijzen van zie..

En dan nu: corona.

Wat denken jullie.
Kennissen van mij stuurden mij een heel verhaal van een soort van dominee.
Die zegt: deze pestilentie was Voorzien.
Ja.
Vraag het aan hen, die er nu niet meer zijn.
Wat zeggen die?
Luister goed naar deze mensen, al zie je ze niet. .neem het bord, en praat met ze!

Het is dit, wat me aan het denken heeft gezet. Jazeker!

De tekst van deze Jehova. Typisch.

Voila! Zeg het maar eens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geloof op zich wel in "entiteiten" in andere dimensies ja. Zelfs de wetenschap begint te zeggen dat er een multiverse is. Als er verschillende universa zijn, maar op dezelfde "plek", dan lijkt het me vreemd als wij het enige universum zijn dat bewoond is door wezens/entiteiten. Persoonlijk denk ik dan wel dat we verbonden zijn met dat alles en dat het daarom niet echt 'anderen' betreft maar andere aspecten van onszelf. (Alles waar je mee in contact komt is een weerspiegeling van jezelf)

Daarnaast, ik heb zelf contact gehad met een "entiteit" tijdens een trip.

Het ouija bord heb ik geen interesse in. Ik ga liever trippen. Wellicht ontmoet ik er in de toekomst nog wat op DMT. :)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Deze donkere dagen, ook ik zie ze zo, heb ik een en ander mogen zien van contact leggen met ja. Wat zijn het. Entiteiten, aan geen zijde.
Daarvoor zijn allerlei manieren, mediums, drugs, ( met name denk ik aan psychedelica) Truuks, Oplichterij, óf...
Oujia borden.
Van alles is er, dus.

Het gaat me over het laatste. Het ouija bord.

Geloof je hierin?
Of....niet?

Geloof je er helemaal niet in?
Een beetje, misschien,?

Ik nodig hier iedereen uit, om het te zeggen.

Ikzelf? Ik ben een verhard mens, strikt, en ga noout mee in iets waar ik niet voor de volle 100 volt bewijzen van zie..

En dan nu: corona.

Wat denken jullie.
Kennissen van mij stuurden mij een heel verhaal van een soort van dominee.
Die zegt: deze pestilentie was Voorzien.
Ja.
Vraag het aan hen, die er nu niet meer zijn.
Wat zeggen die?
Luister goed naar deze mensen, al zie je ze niet. .neem het bord, en praat met ze!

Het is dit, wat me aan het denken heeft gezet. Jazeker!

De tekst van deze Jehova. Typisch.

Voila! Zeg het maar eens!
Klik om te vergroten...
Er is geen andere kant. Andere realiteiten omgeven ons. Alleen zijn we er ons niet altijd van bewust.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik geloof wel in Nonneinborden...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."