Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStorm en de kronieken van Pandarve

Storm en de kronieken van Pandarve

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was deze serie die er voor zorgde dat ik wilde leren schaken als kind. Nu ik teruglees zitten er veel referenties in naar het huidige leven alsook naar spirituele zaken.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniale stripserie waarin nagedacht wordt over ruimte tijd. Liefhebbers?
Waardoor werd je geraakt in deze stripserie? Of als je de serie nog niet kent, wat kom je tegen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeugdsentiment,

Ik heb er wel een paar gelezen, maar niet zo heel veel en al helemal niet in de juiste volgorde. Maar ik vind t wel een leuk sfeertje in die strips!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roodhaar... en de brilliante landschappen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Geniale stripserie waarin nagedacht wordt over ruimte tijd. Liefhebbers?
Waardoor werd je geraakt in deze stripserie? Of als je de serie nog niet kent, wat kom je tegen?
Klik om te vergroten...
Toen ik jong was had ik ze allemaal tot deel 18, helaas is de doos waar de stripboeken inzaten ooit gestolen tijdens een verhuizing. 😥

Eigenlijk vond ik de delen van voor Pandarve te beste, onze aarde maar dan ver in de toekomst.

Nog wel een mooie vermelding uit de Pandarve serie: "De doder van Eriban". In dat boek is er een king of the hill spel genaamd 'Barsaman', daarvan hebben mijn vrienden en ik toen nog een bordspel gemaakt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Roodhaar... en de brilliante landschappen.
Klik om te vergroten...
Getekend door Don Lawrence en geschreven door Dick Matema.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proxima zei:
Toen ik jong was had ik ze allemaal tot deel 18, helaas is de doos waar de stripboeken inzaten ooit gestolen tijdens een verhuizing. 😥

Eigenlijk vond ik de delen van voor Pandarve te beste, onze aarde maar dan ver in de toekomst.

Nog wel een mooie vermelding uit de Pandarve serie: "De doder van Eriban". In dat boek is er een king of the hill spel genaamd 'Barsaman', daarvan hebben mijn vrienden en ik toen nog een bordspel gemaakt.
Klik om te vergroten...
Juist de Barsaman episode heeft mij doen besluiten te leren schaken.
Gelukkig heeft schaken een minder dramatisch lot in gedachten voor de verliezer.

En wat je zegt, de eerste delen komen akelig dicht bij daadwerkelijke perspectieven voor de aarde
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wil altijd nog een keer de omvang en de statica van de stad van De Stad Der Verdoemden uitrekenen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Wil altijd nog een keer de omvang en de statica van de stad van De Stad Der Verdoemden uitrekenen.
Klik om te vergroten...
Zou mooi zijn als dat technisch allemaal mogelijk is, ben benieuwd naar je berekeningen medecas
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Zou mooi zijn als dat technisch allemaal mogelijk is, ben benieuwd naar je berekeningen medecas
Klik om te vergroten...
Ben na vijf jaar (veertien jaar geleden) met die studie gestopt en heb die vakken nooit gehaald. Toch weet ik dat ik het moet kunnen, maar dan moet ik wel opnieuw die boeken doorwerken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah, daar ik een groot stripverzamelaar ben, heb ik ook iets van Storm in de collectie.

Wel maar weinig albums, ik denk niet dat ik ooit de rest zal kopen. Ik moet ergens de grens trekken, daar ik nu al aan zo'n 200 albums zit lol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."