Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeting Alice for the 2nd time

Meeting Alice for the 2nd time

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk raar, ik heb over mijn eerste LSD tripje eigenlijk nog niets geschreven..Was ook achteraf gezien niet zo geweldig, toch een beetje verkeerde timing, setting...ik denk dat ik nu weet wat er met set/setting bedoeld wordt :mrgreen:

Dus ik wil het vandaag eens overdoen, iets beter voorbereid. Deze morgen heb ik om 8.00u 4 bruine boterhammetjes met kaas en pate op, en twee blikjes nep-redbull...Heb afgelopen nacht niet zo lekker geslapen als ik had gehoopt, maar dat is de laatste week eiegnlijk weer zo. Ben alweer te lang ziek thuis, ik moet eigenlijk weer ritme krijgen. Volgende week vragen aan de bedrijfsarts of ik misschien weer halve dagen kan beginnen, om weer wat ritme te krijgen. Maar goed, dat los van mijn tweede LSD trip :rolleyes:

Vanmiddag om 13.15 heb ik twee halve Maya's genomen. Waarom geen hele? Ik had ze al verknipt... :flushed: Nu ben ik bijna een uurtje verder, en ik voel de verandering. Ik heb een ongelovelijk hol gevoel in mijn borstkas, alsof er een grote holte zit die naar buiten drukt. En ik merk dat ik me niet goed kan concentreren als mijn vrouw iets tegen me vertelt...Om 13.15 scheen het zonnetje hier heerlijk naar binnen, en ondanks de voorspellingen, denk ik dat ik vanmiddag toch nog wel een bezoekje aan de ons omringende bossen kan doen. Zal de hond ook leuk vinden :mrgreen:

Ik wil nu eerst wat kleine boodschapjes gaan doen met mijn vrouw, Kruidvat, en bij de Aldi wat van die heeeerlijke melkchocolade :hearteyes:

Dus, nu ik hiermee een aanzet heb gegeven voor een deftig tripreport, hoop ik dat ik het makkelijker ga vinden om deze tweede ervaring wel met jullie te delen. Morgen heb ik lekker niks te doen, en zondag eigenlijk ook niet :rolleyes:

Ik ga jullie laten, en ga de voor mij grote stap wagen naar de bewoonde wereld, onder invloed van de Maya's :wave:

CU Later :wave:

Hemi
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
16.45....Alice is lovely, and so gentle....verder in tripreports;live!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat je eerste keer niet zo leuk was.

Wel een positief punt dat het nu goed gaat; zo hoort het :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, ook mijn nuchtere vrouw kan er nu van meegenieten...ideaal..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
En....?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."