Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand aleens aan de DIPT geweest?

iemand aleens aan de DIPT geweest?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand aleens aan de DIPT geweest?
http://www.erowid.org/chemicals/dipt/dipt.shtml

slechts voor de serieuze psychonaut, aangezien er wel enkele risicos bij zijn.(er zijn zeg maar al wel doden gevallen door o.a. nasaal gebruik)

De reden dat ik dit hier even post is omdat het een unieke drugs is. Namelijk eentje die voornamelijk leidt tot audiotory hallucinaties.

De andere reden van mijn post, is dat voor hen met een beetje chemische kennis, dit in de keuken te produceren is.

Ik laat het productieproces alleen wel even achterwege omdat de mensen die dit veilig zouden kunnen maken en gebruiken, ook over de vaardigheid beschikken deze procedure te vinden via google.

Zelf heb ik het trouwens nog niet gemaakt of gebruikt, het leek me alleen grappig genoeg om hier even van te laten weten :)

(overigens is deze net zo 'makkelijk' te maken: http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dipt/)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit gedaan; maar wel over gelezen. Ik heb over bijna alle RC's wel gelezen. Interessante verhalen komen bij haast al van die stoffen wel voor, en ik denk dat sommige interessant genoeg zijn om binnen 10-20 jaar niet meer in de status Research Chemical vallen maar dan gewoon bekendere drugs zijn, dan krijgen ze ook vast wel een naam die meer mensen aanspreekt etc.

Zelf ben ik erg voorzichtig met nieuwere stofjes, gezien niks bekend is over korte en/of lange termijn schade, risico's, giftigheid is alleen van een paar bekend etc. Er zijn wel veel RC's die ik een keer wil proberen, maar er is geen een die ik zou durven gewoom omdat de risico's dus n贸g niet bekend zijn. Als ze nou eens wat meer onderzoek zouden doen..

Het is namelijk wel interessant dat er z贸 veel stoffen bestaan die allemaal effecten geven vergelijkbaar met de klassieke psychedelica. Ik zou ook wel uitgebreid het verschil willen testen tussen tryptamines en phenethylamines, en wat ik me afvraag.. nu ik het toch over minder bekende stoffen heb.. waarom gebruikt iedereen alleen maar 2c-b als er z贸 veel 2c's bestaan, wat maakt 2c-b zo veel populairder, en wat is er mis met de andere 2c-x?

Maargoed, ik dwaal af van je onderwerp, maar om er op terug te komen: niet gedaan, niet van plan, maar wel interessant. Als je het gaat maken en nemen, post vooral een tripreport.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."