#1
Oke topic is gesplitst, de prsoon van de eerste post mag een titel voor dit topic bedenken..
xpressurself zei:Aaaah!! ik word gek van nieuwsgierigheid, lijkt me zoooo fucking geweldig!! maar ben toch bang dat het mis gaat, zit sowieso nu niet in zo'n opperdetop fase, verre van zelfs.
Maar toch wil ik het! weet niet of enige andere ervaring met andere drugs een rol speelt? heb wel enigszins wat achter de kiezen, ook dinge als paddo's, al ging dat niet altijd effe super.
wat denken jullie?
Dan blijft dat deel voor je gesloten en trip je alleen voor de 'vaagheid'. Maar als je de therapeutische kant leert kennen (en waarderen natuurlijk), kun je er zo veel meer uit halen en zou er een compleet nieuwe wereld voor je open kunnen gaan.xpressurself zei:en stel dat je daar niet open voor staat?
xpressurself zei:en stel dat je daar niet open voor staat?
xpressurself zei:ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
azgaza zei:En ik ga dit topic zo ff splitsen, dit vervuilt dit topic te veel, niet omdat het onzin is, maar omdat dit het topic onderwerp niet is, gezien wij alleen nu voor zo ver ik weet niet trippen.
azgaza zei:xpressurself zei:ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.
xpressurself zei:azgaza zei:xpressurself zei:ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.
topic titel: lsd na vroegere psychose?
me eerste 2 keer xtc gingen niet zoals gepland, vanaf de inslag raakte in gigantisch in paniek, dat hield dan even aan en later ging het dan wel beter (vandaar dat ik t na de eerste keer NOG een keer gedaan heb). Toen was ik 15.
enkele dagen daarna begon ik me enorm vreemd te voelen, heel onwerkelijk, maar ik besteedde er toen nog niet teveel aandacht in. enfin, dat werd dus steeds erger tot het moment dat ik waangedachten begon te krijgen.
ik had het idee dat ik de enige was die echt bestond, iedereen en alles was gewoon nep, en zo zag alles er ook uit, alles was een soort van 2d, het leek allemaal heel plat enzo. Eigelijk was me hele perspectief een beetje naar de klote. Uiteindelijk leidde dat ook tot suicidale gedachte, het hoefde voor mij simpelweg niet meer omdat alles toch nep was.
soms was het gevoel een beetje te ebschrijven alsof je in de matrix zou zitten.
met een jaar therapie en medicijnen(risperdal) ging dat gelukkig wel weer over, alles werd wel helderder en kwam weer natuurlijker over.
ben na een tijdje zelfs weer begonnen met drugs gebruike, xtc nog wel. en dat is sindsien altijd goed gegaan, ben vervolgens ook andere drugs gaan gebruike en dat is ook altijd goed gegaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."