Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd na vroegere psychose?

lsd na vroegere psychose?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke topic is gesplitst, de prsoon van de eerste post mag een titel voor dit topic bedenken..
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan zou ik inderdaad zoals azgaza zegt beginnen met een lage dosis. Lijkt me sterk dat een (zeer) milde trip je in problemen zal brengen.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aaaah!! ik word gek van nieuwsgierigheid, lijkt me zoooo fucking geweldig!! maar ben toch bang dat het mis gaat, zit sowieso nu niet in zo'n opperdetop fase, verre van zelfs.

Maar toch wil ik het! weet niet of enige andere ervaring met andere drugs een rol speelt? heb wel enigszins wat achter de kiezen, ook dinge als paddo's, al ging dat niet altijd effe super.

wat denken jullie?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD kan je dingen laten zien die liever niet wilt zien. Hier moet je natuurlijk overheen zetten. Lees het trippers newbee handboek. Laat het over je heen komen en geef je over. Doe rustig met de dosering en houdt er rekening mee dat het langer duurt voor het werk dan andere shit.

Als je je niet top voelt zal ik als ik jou was het niet proberen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
xpressurself zei:
Aaaah!! ik word gek van nieuwsgierigheid, lijkt me zoooo fucking geweldig!! maar ben toch bang dat het mis gaat, zit sowieso nu niet in zo'n opperdetop fase, verre van zelfs.

Maar toch wil ik het! weet niet of enige andere ervaring met andere drugs een rol speelt? heb wel enigszins wat achter de kiezen, ook dinge als paddo's, al ging dat niet altijd effe super.

wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Begin met een lage dosis en berijd je gewoon voor op het ergste; dan kan het alleen maar meevallen. Als je in een slechte fase zit, kan de LSD je helpen dingen te beseffen etc. maar dan meot je daar wél voor open staan.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
en stel dat je daar niet open voor staat?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
xpressurself zei:
en stel dat je daar niet open voor staat?
Klik om te vergroten...
Dan blijft dat deel voor je gesloten en trip je alleen voor de 'vaagheid'. Maar als je de therapeutische kant leert kennen (en waarderen natuurlijk), kun je er zo veel meer uit halen en zou er een compleet nieuwe wereld voor je open kunnen gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
xpressurself zei:
en stel dat je daar niet open voor staat?
Klik om te vergroten...

Het ligt eraan hóe slecht je in je vel zit, maar dan kan het wel meerdere kanten op gaan, een kant is dus dat je gewoon een simpele, leuke hedonistische plezier trip krijgt, en een andere mogelijkheid is dat je constant gefronteerd wordt met iets waar je niet mee geconfronteerd wil worden.

Bij lage dosissen vind ik LSD mentaal zéér mild, eigenlijk bijna onmerkbaar, dus ik denk dat dat als je onder de 100 ug blijft dat er nog wel een kans is dat je het leuk gaat vinden.

Wat ging er dane igenlijk mis bij jouw paddo ervaringen?
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
xpressurself zei:
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
Klik om te vergroten...

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus. En ik ga dit topic zo ff splitsen, dit vervuilt dit topic te veel, niet omdat het onzin is, maar omdat dit het topic onderwerp niet is, gezien wij alleen nu voor zo ver ik weet niet trippen.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke cool
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
ff offtopic weer, waar gaat ie heen dan?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
En ik ga dit topic zo ff splitsen, dit vervuilt dit topic te veel, niet omdat het onzin is, maar omdat dit het topic onderwerp niet is, gezien wij alleen nu voor zo ver ik weet niet trippen.
Klik om te vergroten...

zonder Azgaza zou dit forum vergaan !!

Hulde aan alle moderators, de vrijwilligers die onze DF verslaving mogelijk maken .

Hieper de piep HOERA !!!

:hearteyes:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
xpressurself zei:
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
Klik om te vergroten...

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.
Klik om te vergroten...

topic titel: lsd na vroegere psychose?

me eerste 2 keer xtc gingen niet zoals gepland, vanaf de inslag raakte in gigantisch in paniek, dat hield dan even aan en later ging het dan wel beter (vandaar dat ik t na de eerste keer NOG een keer gedaan heb). Toen was ik 15.

enkele dagen daarna begon ik me enorm vreemd te voelen, heel onwerkelijk, maar ik besteedde er toen nog niet teveel aandacht in. enfin, dat werd dus steeds erger tot het moment dat ik waangedachten begon te krijgen.

ik had het idee dat ik de enige was die echt bestond, iedereen en alles was gewoon nep, en zo zag alles er ook uit, alles was een soort van 2d, het leek allemaal heel plat enzo. Eigelijk was me hele perspectief een beetje naar de klote. Uiteindelijk leidde dat ook tot suicidale gedachte, het hoefde voor mij simpelweg niet meer omdat alles toch nep was.
soms was het gevoel een beetje te ebschrijven alsof je in de matrix zou zitten.

met een jaar therapie en medicijnen(risperdal) ging dat gelukkig wel weer over, alles werd wel helderder en kwam weer natuurlijker over.
ben na een tijdje zelfs weer begonnen met drugs gebruike, xtc nog wel. en dat is sindsien altijd goed gegaan, ben vervolgens ook andere drugs gaan gebruike en dat is ook altijd goed gegaan.
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#15
xpressurself zei:
azgaza zei:
xpressurself zei:
ja kijk daarom ben ik er ook zo benieuwd naar, ik sta sowieso al open voor spirituele ervaringe, ook zonder dope. maar ik blijf zo'n knagend gevoel houde van: wat nou als ik er in ben blijve hange, heb namelijk al 's eerder een psychose gehad, door drgs.
Klik om te vergroten...

In welke situatie, wat gebeurde er en hoe kwam je er vanaf? Over die psychose dus.
Klik om te vergroten...

topic titel: lsd na vroegere psychose?

me eerste 2 keer xtc gingen niet zoals gepland, vanaf de inslag raakte in gigantisch in paniek, dat hield dan even aan en later ging het dan wel beter (vandaar dat ik t na de eerste keer NOG een keer gedaan heb). Toen was ik 15.

enkele dagen daarna begon ik me enorm vreemd te voelen, heel onwerkelijk, maar ik besteedde er toen nog niet teveel aandacht in. enfin, dat werd dus steeds erger tot het moment dat ik waangedachten begon te krijgen.

ik had het idee dat ik de enige was die echt bestond, iedereen en alles was gewoon nep, en zo zag alles er ook uit, alles was een soort van 2d, het leek allemaal heel plat enzo. Eigelijk was me hele perspectief een beetje naar de klote. Uiteindelijk leidde dat ook tot suicidale gedachte, het hoefde voor mij simpelweg niet meer omdat alles toch nep was.
soms was het gevoel een beetje te ebschrijven alsof je in de matrix zou zitten.

met een jaar therapie en medicijnen(risperdal) ging dat gelukkig wel weer over, alles werd wel helderder en kwam weer natuurlijker over.
ben na een tijdje zelfs weer begonnen met drugs gebruike, xtc nog wel. en dat is sindsien altijd goed gegaan, ben vervolgens ook andere drugs gaan gebruike en dat is ook altijd goed gegaan.
Klik om te vergroten...

You sound like you shouldnt be doing any drugs at all mate..
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmm ja ik snap wat je bedoelt, maar t ligt anders, doet er ook niet toe doe momenteel ook helemaal niks meer naast blowen.
ben ook niet van plan binnekort lsd te gaan doen, absoluut niet maar wil het wel ooit een keer gebruiken.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
is wel 'n goeie tip inderdaad, zo had ik het met lsd ook nog nooit bekeken, een kleine dosis te nemen. Had meer zo'n gevoel van: het is alles of niets, daar tussen zit niks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."