Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnkele vraagjes LSD

Enkele vraagjes LSD

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen,

Ik ben van plan binnenkort voor het eerst LSD te gaan gebruiken.
Ik heb hier alleen nog wat vraagje over.

-Toen ik paddo's voor het eerst deed, kreeg ik (waarschijnlijk door de lage dosering) een behoorlijke mindfuck. Op dat moment vond ik het niet echt prettig, ook niet heel vervelend.
Stel ik gebruik LSD en neem ongeveer een dosering van (50 mics?) kan dit dan weer gebeuren?
Want dan zou ik denk ik liever een hogere dosering nemen. of raden jullie dat ook af?

- Zijn er mensen die ervaring hebben met LSD en oud en nieuw?
aan de ene kant lijkt het me erg mooi, aan de andere kant misschien een beetje druk.

- Stel je hebt je zegel laten testen op 100 mics(?) en je deelt hem in 2e, kan je er dan ongeveer van uit gaan dat je ook 50mics krijgt? of is dit niet accuraat genoeg en kan de druppel ook bv helemaal links op de zegel liggen?

Alvast bedankt :)
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaal word je mindfuck toch wel hoger, hoe hoger de dosering, met 1 zegeltje heb ik er echter nog nooit 'last' van gehad. Als je het neemt moet je accepteren wat op je afkomt, het kan weer gebeuren, maar je moet gewoon lekker positief zijn.

Als dit je eerste keer is raad ik sowieso een hoge dosering af, al denk ik wel dat als paddo's je beviel een normale dosering je een prima tijd gaat opleveren. (driekwart of 1 zegel ofzo)

Oudjaar kan een prima plek zijn (flakkerend vuurwerk in de hemel iemand) maar als je op een drukke plek met veel feestgedruis zit ga je je toch heel ongemakkelijk kunnen voelen, ik ervaar dat je bij een trip je wel in een chaotischer omgeving kan zetten, zolang je altijd een "safe house" hebt. Een plekje waar je min of meer vertrouwt zit of je op je gemak voelt.

Je hebt maar een eerste keer, dus liever wat extra geduld dan overhaaste planning toch? natuurlijk ken ik je triplocatie en mindset niet, dus ik zou zeggen, veel plezier, met wat je ook doet.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
dain zei:
Normaal word je mindfuck toch wel hoger, hoe hoger de dosering, met 1 zegeltje heb ik er echter nog nooit 'last' van gehad. Als je het neemt moet je accepteren wat op je afkomt, het kan weer gebeuren, maar je moet gewoon lekker positief zijn.

Als dit je eerste keer is raad ik sowieso een hoge dosering af, al denk ik wel dat als paddo's je beviel een normale dosering je een prima tijd gaat opleveren. (driekwart of 1 zegel ofzo)

Oudjaar kan een prima plek zijn (flakkerend vuurwerk in de hemel iemand) maar als je op een drukke plek met veel feestgedruis zit ga je je toch heel ongemakkelijk kunnen voelen, ik ervaar dat je bij een trip je wel in een chaotischer omgeving kan zetten, zolang je altijd een "safe house" hebt. Een plekje waar je min of meer vertrouwt zit of je op je gemak voelt.

Je hebt maar een eerste keer, dus liever wat extra geduld dan overhaaste planning toch? natuurlijk ken ik je triplocatie en mindset niet, dus ik zou zeggen, veel plezier, met wat je ook doet.
Klik om te vergroten...

Met de paddo's was het zo dat ik niet echt kon loslaten van de "echte" wereld omdat ik niet hard genoeg ging, ik zag niet genoeg veranderingen en daarom snapte ik niet wat er aan de hand was. Dát was vervelend.
dus vandaar de vraag, kan dit met lsd ook? "te weinig nemen" ?

Het is inderdaad op een feestlocatie (in huis) maar ik vertrouw/ken iedereen 100% en ik kan daar wel op me gemak zitten of desnoods naar boven gaan.

Ik zit nu te twijfelen tussen MDMA/LSD.
MDMA heb ik nu een stuk of 10x gedaan en dat bevalt me wel maar duurt eigenlijk te kort voor de hele avond.
vandaar de overweging van LSD
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu snap ik een stuk beter wat je bedoelt, te weinig pakken is inderdaad mogelijk in mijn mening, dat je het gevoel hebt dat je op iets groots zit te wachten, dat niet komt. Maar met een goed zegeltje zal je hier zeker geen last van hebben de eerste keer, anders verhoog je later maar. (later, als in een volgende trip, tijdens je trip bijpakken resulteert alleen in een langere trip, en verhoogt niets.)

En qua locatie zit het precies wel redelijk goed, al kan het onaangenaam zijn als je als enige tript, omdat je dan je ergens totaal anders bevind als de rest, vooral als enkelen van hun wel rondstuiteren op MDMA, al kan dit misschien ook amusant zijn voor jou, zolang je een rustig plekje hebt, moest je even een halfuurtje rust willen.

Al bij al kan je veel slechtere momenten hebben :) zolang je er wat klaar voor bent toch.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een antwoord op de vraag of een halve zegel echt geldt als halve dosis zeg maar. Of dat je bijvoorbeeld een zegel doormidden knipt en een stukje met niets te pakken hebt en de ander een stukje met de volledige dosis.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ceko zei:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een antwoord op de vraag of een halve zegel echt geldt als halve dosis zeg maar. Of dat je bijvoorbeeld een zegel doormidden knipt en een stukje met niets te pakken hebt en de ander een stukje met de volledige dosis.
Klik om te vergroten...

Is inderdaad een goeie vraag, ben alleen bang dat je dat aan de makers moet vragen, of iemand met de middelen dit te onderzoeken.
Of je laat eerst de ene helft van je zegel testen, en een dag later de andere helft. dan weet je of er verschil in zit.
Maar ben zeer zeker benieuwd wat het antwoord zal zijn, ik gok er op dat de meeste zegels mooi gelijk zijn gedoseerd.

*Nieuw topic over aanmaken? want dit is een beetje off-topic.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
op 1 blotter zitten 500 zegels, als een blotter gedroogd wordt druipt alles naar beneden.
Geen 1 hoek van het vel heeft dezelfde waarde als het middenstuk van de blotter.

We spreken altijd van een gemiddelde op een blotter per zegel.

25 mics duren evenlang als 50 mics en 100 mics duren evenlang als 25 mics.

:hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
op 1 blotter zitten 500 zegels, als een blotter gedroogd wordt druipt alles naar beneden.
Geen 1 hoek van het vel heeft dezelfde waarde als het middenstuk van de blotter.

We spreken altijd van een gemiddelde op een blotter per zegel.

25 mics duren evenlang als 50 mics en 100 mics duren evenlang als 25 mics.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...


Dus met andere woorden zorg ervoor dat je de onderste helft van een blotter aanschaft en niet de bovenste. :tearsofjoy: :beer: :hearteyes: :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok ik heb het gister eindelijk gedaan.

die zegel zou 150mics bevatten ( ik neem nog een rit naar het testcenter)
en ik heb ongeveer 7/8e van de zegel genomen.
Ik heb behoorlijke mindfucks gehad maar in tegenstelling tot paddo's vond ik dat wel leuk, ik had het toch iets meer onder controlle en kon het accepteren.
helaas had ik echt amper visueels, hooguit soms een golvje al ik me ergens op concentreerde van bewegingen.
Ik heb de zegel 3 weken bewaard in aluminiumfolie en dan nog in een normaal zakje waar ik me mdma in bewaar en in het donker (wel op kamer temp)

waardoor kan het dat ik niet zo veel zag? minder gevoelig of was hij "overdatum " ?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ieder lichaam is anders, dus ook ieders uitwerking.
Kan zijn dat je tolerantie wat horger ligt, of gewoon dat 1/8 deel er toch bij had moeten nemen.
Ik heb met veel drugs dat als ik net niet genoeg neem het ook niet veel word:
Een hele pil, (mdma, dus n dolfijntje ofzo) geeft bij mij een goed gevoel, terwijl een halfje
toch nog nieteens bij de helft van dat gevoel komt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok dan denk ik dat ik voor de LSD ga.En er is als het goed is 1 mede-tripper.
de rest zal vooral aan de alochol zitten en misschien nog een zooitje aan de MDMA.

bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."